|

میلان و آتالانتا مدعیان پشت برگامو

میلان در لیگ سری A صدر نشین است و برای حفظ صدر نشینی میبایست آتالانتا را ببرد در غیر این صورت اینتر جای او را گرفته و صدر نشین می شود.

لینک کوتاه کپی شد

۳۳ و ۴۳؛ این ۱۰ امتیاز فاصله امتیازی میان آتالانتای پنجم جدولی و میلان صدرنشین است که امشب در ورزشگاه سن‌سیرو به مصاف هم می‌روند. نیم‌فصل دوم رقابت‌های سری A برای میلانی‌ها که نزدیک به قهرمانی پس از سالیان سال هستند، هیجان‌انگیزتر از قبل خواهد بود. 

میلان

در نقل و انتقالات زمستانی دو خرید خوب داشتند و به ترمیم نقاط ضعف خود پرداختند. در خط حمله برای جلوگیری از مصدومیت‌ها ماریو مانژوکیچ را جذب کردند. در خط دفاع هم فیکایو توموری مدافع ۲۳ ساله چلسی را به خدمت گرفتند. نکته‌ای که نشان می‌دهد میلان بعد از سال‌ها یاد گرفته برای بهترین بودن و بهترین ماندن باید دست به جیب شد و هزینه کرد. پس از آخرین بازی میلان در سری A در روز دوشنبه، خبر خوب بازگشت زلاتان به میادین همزمان با آمدن مانژوکیچ باعث شد خود به خود قدرت هجومی روسونری بالاتر برود. ایبرا اکنون تنها ۲ گل با رسیدن به ۵۰۰ گل در فوتبال باشگاهی فاصله دارد و درخشش او با لباس روسونری در اختلاف ۳ امتیازی با اینترمیلان در بالای جدول بی‌تأثیر نبوده است. در ۶ بازی گذشته در لیگ تیم استفانو پیولی موفق به کسب ۵ پیروزی و تنها یک شکست آن‌هم به یوونتوس شده که اکنون با اختلاف ۱۰ امتیاز از آنها پیش است. مصدومیت‌ها یکی از نقاط ضعف تیم بوده که با خرید کردن در بازار زمستانی کادر فنی میلان سعی در کنترل این اتفاق دارد. مجموع ۱۳ پیروزی میلان تاکنون باعث شده با غلبه بر تیم گاسپرینی بالاترین امتیاز خود را تا اینجای فصل کسب کنند. رکوردی که آخرین بار در فصل ۱۹۵۱-۱۹۵۰ برای این تیم ثبت شده بود. 

آتالانتا

پس از یک شرایط خوب از اواسط دسامبر و زمانی که آتالانتا میانگین ۳ گل در هر بازی داشت، شاگردان جانپیرو گاسپرینی در ۲ بازی گذشته خود مقابل جنوا و اودینزه به مشکل خوردند تا آسمان دوباره کمی ابری شود. با این وجود در رقابت با یوونتوس، رم و ناپولی می‌توان نام آتالانتا را به‌عنوان یک مدعی جدی مشاهده کرد. آنها بدون یک شکست در ۱۲ مسابقه اخیر در تمامی تورنمنت‌ها، اکنون مأموریت مقابله با میلان را برای به‌هم زدن جدول در پیش دارند و جملگی رقبای‌شان امشب چشم به این تیم دارند تا ترمز روسونری را بکشد. میلان در ۱۰ دیدار قبلی خود فقط یک بار موفق به شکست آتالانتا شده است. آتالانتا در ۶ بازی اخیر خارج از خانه لیگ مقابل روسونری بدون شکست باقی‌ مانده و نمی‌خواهد این نوار پاره شود. 

مصدومان و محرومان

اگرچه ربیچ و کرونیچ به‌تازگی تست کرونای‌شان منفی شده اما کرونایی جدید میلان چالهان‌اوغلو است. رومانیولی و بن ناصر هم به دلیل محرومیت قادر به بازی کردن نیستند. در آتالانتا هم پاشالیچ تنها بازیکن غایب این دیدار است. از طرفی پسینا و زاپاتا توانستند شرایط بازی کردن را به دست بیاورند. 

منبع: خبرورزشی

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها