|

کنعانی زادگان موقع خروج حال خوشی نداشت!

محمدحسین کنعانی‌زادگان مدافع پرسپولیس برای عیادت از مهرداد میناوند به بیمارستان لاله رفت.

لینک کوتاه کپی شد

مهرداد میناوند این روزها در بیمارستان لاله تهران بستری است. هرچند این پیشکسوت پرسپولیس و تیم ملی نسبت به روزهای اول حضور دراین بیمارستان و هفته گذشته وضعیت پایداری پیدا کرده اما هنوز شرایط مناسبی ندارد.

ازروز چهارشنبه هفته گذشته تنی چند از پیشکسوتان پرسپولیس و همبازیان میناوند ازجمله؛ علی کریمی، بهنام ابوالقاسم پور، محمدرضا مهدوی و... برای پیگیری وضعیت مهرداد میناوند راهی بیمارستان لاله شدند اما با توجه به رعایت پروتکل های بهداشتی و خطرهای موجود هیچ یک از بازیکنان فعلی این تیم به دیداراو نرفت.

محمد حسین کنعانی زادگان مدافع پرسپولیس اما یکی از بازیکنانی بود که برای ملاقات به مهرداد میناوند به بیمارستان لاله رفت. گرچه ملاقات میناوند ولو ازپشت شیشه آی سی یو ممنوع بود اما محمد حسین کنعانی زادگان با اصرار موفق شد پیشکسوت خود را ازپشت درنگاه کند.

ازآنجایی که در گلوی مهرداد میناوند و شکم این پیشکسوت برای اکسیژن رسانی بهتر به خونش شکافی ایجاد شده و لوله هایی به او وصل بود دیدن این صحنه ها باعث تکدر خاطر مدافع میانی پرسپولیس شد. محمد حسین کنعانی زادگان با چهره ای غمگین و گرفته ازبیمارستان لاله خارج شد. وقتی با او صحبت کردیم حاضر به مصاحبه هم نشد و محل را ترک کرد. محمد حسین کنعانی زادگان با کارت زردی که دردیدارقبلی پرسپولیس مقابل فولاد خوزستان ازداور مسابقه گرفت 4 کارته شد و بازی روز دوشنبه تیمش برابر آلومینیوم دراراک را ازدست داد.

منبع: خبر ورزشی

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها