|

نامه عجیب استقلال: این مربی دست بزن دارد!

بعد از حواشی رخ داده در فینال لیگ برتر کشتی آزاد، باشگاه استقلال از 7 کشتی گیر و 2 مربی خود شکایت کرد.

لینک کوتاه کپی شد

فینال بیستمین دوره لیگ برتر کشتی آزاد بین تیم های استقلال و بازار بزرگ ایران در روزهای پایانی آذرماه با حاشیه های زیادی همراه شد. تیم استقلال که با یک اسپانسر خصوصی پای به مسابقات گذاشته بود و هدایت آن برعهده رضا یزدانی بود، به خاطر اعتراض به برخی تصمیمات فدراسیون و البته غیبت برخی از کشتی گیران خود در مرحله نهایی تصمیم داشت با 6 کشتی گیر به جای 10 کشتی گیر در فینال حاضر شود. 
در نهایت با ورود علیرضا دبیر به ماجرا و همچنین تماس های احمد مددی موضوع حل و فصل شد؛ اگرچه این اتفاقات اعتراض رضا یزدانی و قهر او از سالن را در پی داشت. 
حالا بعد از گذشت چند روز احمد مددی، مدیرعامل باشگاه استقلال کشتی گیران و مربیانی که در روند حضور این تیم در مرحله نهایی خلل ایجاد کردند و احتمالا از سوی رضا یزدانی معرفی شدند را به فدراسیون معرفی کرده تا بخشی از قرارداد آن ها کسر شود.
احمد مددی مدیرعامل باشگاه استقلال در نامه ای به علیرضا دبیر رییس فدراسیون کشتی از ۷ کشتی گیر و ۲ مربی این تیم در لیگ برتر کشتی آزاد رسما شکایت کرد.

نادرحاج آقانیا، محمدرضا سرگو، سجاد غلامی، امیرمحمد یزدانی، یونس امامی، عباس فروتن و علی موجرلو، ۷ کشتی گیر تیم استقلال به همراه محمد طلایی مربی این تیم هستند که با شکایت این باشگاه به کسر ۳۵ درصد از مبلغ قراردادشان محکوم شده اند.
همچنین بهروز یاری یکی دیگر از اعضای کادر فنی تیم کشتی آزاد استقلال بنا بر اعلام این باشگاه به دلیل عدم حضور کامل در تمرینات، پاسخگو نبودن به کادر فنی، اختلال در نظم اردوی اول و تنبیه بدنی و زبانی کشتی گیران این تیم به جریمه ۷۰ درصد از مبلغ قرارداد محکوم شده است.

این نامه رسمی در حالی به فدراسیون رسیده که به نظر می رسد استقلالی ها درصد بالایی از قرارداد کشتی گیران و مربیان خود را پرداخت کرده اند و حالا منتظر تصمیم کمیته انضباطی فدراسیون هستند. 

باید دید موضع فدراسیون در قبال شکایت استقلال که به مسائل فینال لیگ برتر کشتی آزاد مربوط است، چه خواهد بود. شاید عجیب ترین نکته در نامه مدیرعامل باشگاه بحث تنبیه بدنی و زبانی از سوی بهروز یاری باشد که سال قبل هم با تیم اترک نایب قهرمان لیگ برتر شده بود.

منبع:ورزش3

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها