|

سولسشر:با پوگبا رابطه خوبی داشتم

سرمربی شیاطین سرخ می گوید پوگبا همیشه به تصمیمات او احترام می گذارد و به همین دلیل با این ستاره ی فرانسوی همیشه رابطه ی خوبی داشته.

لینک کوتاه کپی شد

اوله گونار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد می گوید صادقانه و واضح، با پل پوگبا، هافبک فرانسوی تیمش، صحبت کرده است. 

به گزارش طرفداری و به نقل از گل، چندی پیش بود که توجه رسانه ها به دلیل صحبت های مینو رایولا، مدیر برنامه های پل پوگبا، مبنی بر تمایل موکلش به جدایی از منچستریونایتد، معطوف به هافبک فرانسوی شیاطین سرخ شده بود. با این حال و از زمانی که رایولا چنین ادعایی را مطرح کرده، وضعیت پوگبا بهتر شده و او عملکرد خوبی از خود ارائه داده است. او در بازی های اخیر یونایتد با گل ها و عملکرد خوبش، تاثیر گذار ظاهر شده  و به نظر می رسد شرایطش را در باشگاه انگلیسی بهتر کرده است. در این میان سولسشر در خصوص پوگبا و عملکردش در این روزها گفت: 

 وظیفه پل (پوگبا) به عنوان یک فوتبالیست این است که روی فرم بماند و فوتبال بازی کند. وظیفه من اما، این است که با او رک و صادق باشم و توصیه هایم را به او بگویم و حقیقتا من با پل هیچ مشکلی نداشتم. من واضح و مستقیم با او صحبت کردم و نمی توانم به همه شما بگویم که توصیه هایم به او چه چیزهایی بود اما همیشه رابطه خوبی با پل داشتم. او از خانواده ای فوق العاده می آید و بسیار انسان قابل درکی است. او یک پسر حساس است و می داند که وقتی صحبت می کنیم در مورد چه موضوعی است. او نیز با من صادق است و چیزی که مردم نمی بینند این است که وقتی او بازی هم نمی کند، از روی نیمکت، تاثیرات خودش را دارد. بعضی وقت ها او وقتی بازی نمی کند به عنوان مفسر بازی نیز عمل می کند. او همیشه به تصمیمات من احترام می گذارد و ما همیشه رابطه کاری خوبی با هم داشتیم. 

منبع:طرفداری

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها