|

سلطانی‌فر:برای کسب طلای المپیک فکر هایی داریم

سلطانی فر گفت: مدال طلا در جایگاه کاروان ورزشی کشورها در بازی‌های المپیک تاثیر زیادی دارد و برای کسب مدال طلا پاداش ویژه‌ای در نظر داریم. …

لینک کوتاه کپی شد

مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان روز یکشنبه در پایان مجمع عمومی کمیته ملی المپیک در جمع اعضا، اظهار داشت: رویکردی که منجر به آمدن سید رضا صالحی‌امیری به کمیته ملی المپیک شد، مسیر درستی را طی کرد.

وی افزود: ما در سال‌های اخیر در کنار موفقیت‌هایی که در عرصه ورزش داشتیم به یک هدف جدی و عمیق رسیدیم و جامعه ورزش لذت شیرینی خاصی را چشید.

وزیر ورزش ادامه داد: موفقیت‌های ایران در بازی‌های کشورهای اسلامی، مقدماتی جام‌جهانی فوتبال، بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی جاکارتا، جام ملت‌های آسیا و کسب سهمیه المپیک توکیو و دیگر رشته های مختلف بسیار ارزشمند بوده است. 

سلطانی‌فر اضافه کرد: دستاوردهای ورزش ایران در سال های اخیر ارزشمند بوده و موفق شدیم مزه هماهنگی و همبستگی را به همه ارکان و دیگر دستگاه های اجرایی بچشانیم.

وی گفت: در زمانی که بازی‌های المپیک و پارالمپیک توکیو به دلیل کرونا به تعویق افتاده و محدودیت‌های آن که ایران و دنیا با آن روبرو است، ما تلاش کردیم از حداقل زمان استفاده کنیم تا کاروان ایران به آمادگی لازم برای موفقیت در این رویداد برسد.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: نیازهای مالی فدراسیون‌ها را با وجود وضعیت ویژه کشور و تحریم‌ها، تامین کردیم. تلاش می کنیم تا اگر کاروان اعزامی به بازی‌ها با مشکلی مواجه شد با همکاری فدراسیون‌ها و کمیته ملی المپیک، مدیریت می کنیم.

سلطانی‌فر درباره پاداش قهرمانان، گفت: کمک هزینه قهرمانانی که سهمیه کسب کردند در یکسال اخیر پرداخت شده و ورزشکارانی که در مدت شش ماه تا آغاز بازی ها سهمیه کسب کنند مبلغ پنج میلیون تومان ماهیانه هم دریافت خواهند کرد.

وی ادامه داد: پاداش قهرمانان را هم تبدیل به امتیاز کردیم  و تصمیم داریم بخشی از پاداش قهرمانان را تا پایان سال ٩٩ را پرداخت کنیم. کسب طلا در جایگاه مدالی خیلی تاثیر دارد و ارزش طلا ویژه است و پاداش ویژه هم درنظر گرفتیم که در آینده نزدیک اعلام می کنیم.

منبع:ایرنا

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها