|

عملکرد خوب فریبرز گرامی در بازی سایپا و استقلال در برابر مهاجمان آبی پوش

عملکرد خوب فریبرز گرامی در بازی سایپا و استقلال در برابر مهاجمان آبی پوش . گزینه یحیی برای پرسپولیس.

لینک کوتاه کپی شد

فریبرز گرامی که شایعاتی مبنی بر علاقه پرسپولیس به جذب او در نیم فصل مطرح می شود ، در بازی با استقلال عملکرد خیلی خوبی داشت و از بهترین بازیکنان بود. استقلال پس از چهار هفته گلزنی پیاپی و ۱۰ امتیازی که با زدن ۹ گل به دست آورده بود، در دیدار با سایپا برای تداوم این روند درخشان تلاش می‌کرد تا صدر جدول را بدون احتساب بازی‌های روز دوشنبه حفظ کند، اما آنها برابر خط دفاعی محکم نارنجی پوشان نتوانستند کاری از پیش ببرند و در گلزنی ناموفق بودند. که فریبرز گرامی یکی از بهترین بازی های خودش را در برابر استقلال انجام داد.

در خط دفاعی سایپا، نمایش فریبرز گرامی که در توپ‌گیری از مهاجمان استقلال موفق بود و در نبردهای هوایی اجازه خودنمایی به آبی‌پوشان را نمی‌داد، جالب توجه بود و او با تجربه بالای خود در دفع توپ‌ها و جلوگیری از ایجاد موقعیت‌های حریف مطمئن عمل کرد.

گرامی با دقت ۸۲ درصدی در ۱۷ پاس، ۲ تکل صحیح، ۶ دفع توپ، ۴ قطع توپ و ۳ نبرد هوایی موفق مقابل مهاجمان استقلال ازجمله شیخ دیاباته، بازی موثری در خط دفاعی سایپا ارائه داد تا دروازه تیمش باز نشود.

این مدافع سایپا که شایعاتی در خصوص محرومیتش مقابل استقلال بود، بدون مشکل در این بازی حضور یافت و یکی از شاگردان ابراهیم صادقی بود که در پیروزی این تیم تاثیرگذار ظاهر شد. گفته می شود که فریبرز گرامی یکی از گزینه های یحیی گل محمدی برای تقویت خط دفاعی تیمش در نیم فصل است.

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها