|

جدایی چند بازیکن معروف از استقلال قطعی شد

با جدایی برخی بازیکنان استقلال در نیم فصل رقابت‌های لیگ، این تیم برای جذب بازیکنان جدید قدم برخواهد داشت.

لینک کوتاه کپی شد

با جدایی برخی بازیکنان استقلال در نیم فصل رقابت‌های لیگ، این تیم برای جذب بازیکنان جدید قدم برخواهد داشت. محمود فکری سرمربی استقلال معتقد است که این تیم برای حضور در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا نیاز به تقویت دارد. با توجه به اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا مبنی بر اینکه استقلال به عنوان سومین نماینده از فوتبال ایران به صورت مستقیم در مرحله گروهی مسابقات حاضر خواهد بود، حالا سرمربی آبی‌پوشان بر این باور است که با توجه به داشتن جای خالی در لیست این تیم، بازیکنان جدیدی جذب استقلال خواهند شد. او البته اضافه کرد که با توجه به در پیش بودن نیم فصل رقابت‌های لیگ، برخی از بازیکنان فعلی این تیم از استقلال جدا خواهند شد.

از جمله بازیکنانی که جدایی‌اش از استقلال محتمل است فرشید باقری است. او در هفته‌هایی ابتدایی لیگ در ترکیب ثابت استقلال قرار داشت، اما بعد از اعتراض هواداران به عملکردش، در اظهارنظری گفت: « استقلالی‌ها اگر من را نمی‌خواهند رضایتنامه‌ام را بدهند بروم». پس از این ماجرا او که مورد تایید فکری بود همچنان بنابه نیاز در ترکیب استقلال قرار می‌گرفت، اما در نهایت اعتراضات او و مسائل انضباطی باعث شد فکری او را در اختیار باشگاه قرار دهد تا حالا اولین بازیکنی باشد که احتمال جدایی‌اش از این تیم در نیم فصل وجود دارد.

دیگر بازیکنی که احتمال جدایی‌اش از این تیم وجود دارد کسی نیست جز هروویه میلیچ، مدافع چپ‌پای اهل کروات استقلال. او بعد از عدم پرداخت مطالباتش و البته نیمکت‌نشینی در ترکیب این تیم تصمیم به ترک ناگهانی ایران گرفت و به نظر می‌رسد در نیم‌فصل جدایی‌اش از استقلال نهایی شود.

احتمال جدایی سیدحسین حسینی سنگربان استقلال از این تیم هم وجود دارد. او که در دو هفته نخست لیگ در ترکیب ثابت تیمش به میدان رفت با صدور مجوز بازی رشید مظاهری، به نیمکت تبعید شد و دیگر فرصتی برای حضور در ترکیب تیمش پیدا نکرد. حسینی که یکی از باسابقه‌ترین بازیکنان استقلال نیز محسوب می‌شود پس از اینکه فصل گذشته سنگربان اول تیمش بود، ظاهرا تمایلی به ادامه نیمکت‌نشینی در این تیم ندارد.

به جز این نفرات، بازیکنانی، چون فردین رابط، متین کریم‌زاده و سجاد آقایی هم که فرصت چندانی برای قرار گرفتن در ترکیب استقلال پیدا نکردند احتمالا از این تیم جدا شوند. بدین ترتیب با جدایی برخی از این نفرات، استقلال فرصت بیشتری برای تقویت تیمی‌اش جهت حضور هرچه کامل‌تر برای رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا خواهد داشت.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • مهدی ارسالی در

    خوبه نیروهای مزدور مددی رقیب استقلال ودیگر تیمها رو قوی کنید و استقلال را ضعیف

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها