|

فاجعه جدید در لیگ برتر فوتبال ایران

پیشکسوت فوتبال در حاشیه مراسم کانون مربیان درباره شرایط فوتبال کشورمان توضیحاتی را بیان کرد.

لینک کوتاه کپی شد

پیشکسوت فوتبال در حاشیه مراسم کانون مربیان درباره شرایط فوتبال کشورمان توضیحاتی را بیان کرد. ناصر فریاد شیران در حاشیه جلسه کانون مربیان عنوان کرد: در این جلسه شرکتی بین المللی برای ۳ سال به عنوان حامی مالی کانون مربیان انتخاب کردیم.

یکی از اهدافی که کانون مربیان داشت رفاه و حل مشکلات مسکن مربیان فوتبال ایران است که به امید خدا حل این مشکل در حال اجرایی شدن است و به زودی مربیانی که مشکل مسکن دارند با کمک این حامی مالی و هیئت مدیره جدید حل خواهد شد.

فریاد شیران درباره نداشتن رای و تاثیر این کانون در انتخابات فدراسیون فوتبال گفت:

رکن اصلی در هر رشته‌ای مربیان آن هستند و در فوتبال نیز اینگونه است.

او ادامه داد:

ما در ارتباط با این موضوع پیگیری‌های زیادی کردیم و جلساتی هم با مدیران قبلی این فدراسیون برگزار کردیم، اما به نتیجه‌ای نرسیدم، متاسفانه کانون هواداران عضو مجمع فدراسیون فوتبال می‌شود، اما کانون مربیان نمی‌تواند شرکت کند این موضوع جای تاسف دارد.

او گفت:

افرادی مثل، ذوالفقار نسب، درخشان و مربیان دیگری نیز وجود دارند، این‌ها تاریخ فوتبال کشور را به وجود آورده اند، اما در شرایط فعلی کسانی در مجمع هستند که هیچ نزدیکی با فوتبال ندارند.

فریاد شیران درباره ورود مربیان جوان به چرخه مربیگری لیگ برتر عنوان کرد:

این هم یکی دیگر از اتفاقات بد فوتبال ما است. من در فوتبال تمام مدارک مربیگری را گرفته ام و تمام مراحل را در مربیگری گذرانده ام و در تیم‌های مختلفی به عنوان مربی آنالیزور و مربی آکادمی بوده ام و اکنون نیز به عنوان مربی آکادمی استقلال در حال فعالیت هستم. اما اکنون بازیکن در حال بازی است و بعد به راحتی سرمربی تیم می‌شود. مربیگری مرحله به مرحله است نه اینکه یکدفعه کسی ترفیع بگیرد.

او ادامه داد:

تمام کسانی که سرمربی هستند روزی در فوتبال بازی کرده اند و زحمت کشیده اند، اما باید تمام مراحل را بگذرانی و به سرمربیگری برسید، این فدراسیون فوتبال است که مقصر است و اجازه می‌دهد تا این افراد به عنوان سرمربی فعالیت کنند.

او گفت:

این موضوع تنها در فوتبال ما پیش می‌آید که یک مربی که دوره مربیگری را نگذرانده و تجربه ندارد سرمربی یک تیم لیگ برتری می‌شود و حتی به جام باشگاه‌های آسیا می‌رود این فاجعه است که در فوتبال ما اتفاق می‌افتد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها