|

میلیچ : تا سه شنبه به استقلال فرصت می دهم

میللیچ گفته شرطش برای بازگشت همین است که همین حالا قراردادش به مدت دو سال تمدید شود.

لینک کوتاه کپی شد

هروویه میلیچ پشت ظاهر آرام خود، شخصیت ناآرام دیگری هم دارد که گاهی اوقات آن را به نمایش می گذارد! به خصوص حالا که احساس می کند برخی افراد نزدیک به باشگاه استقلال در حال تخریبش هستند در حالی که از دیروز ده ها خبر ضد و نقیض درباره میلیچ پخش شد، این چپ شاکی و خارجی استقلال سرانجام حوالی دیشب در فضای مجازی طغیان کرد.

صبح دیروز ابتدا خبر رسید باشگاه طبق وعده ای که داده بود با میلیچ تماس گرفته (به میلیچ گفته بودند بعد از بازی با سایپا با تو تماس می گیریم) و به او اعلام کرده برای دریافت مطالباتش در چند قسط با استقلال راه بیاید و همین حالا به تهران برگردد و قراردادش را هم در پایان فصل به مدت یک سال تمدید کند.. اما میلیچ در جواب گفته مشکلی با اقساطی شدن مطالباتش ندارد اما شرطش برای بازگشت همین است که همین حالا قراردادش به مدت دو سال تمدید شود. میلیچ اعلام کرده فقط و فقط تا سه شنبه منتظر استقلال می مانم و بعد از آن برای ارائه فسخ یکطرفه قراردادم به فیفا اقدام می کنم.

بعد از انتشار این خبر، برخی نزدیکان باشگاه شروع به تکذیب آن کردند و این بار میلیچ ناچار شد در صفحه شخصی اش این خبر را به اشتراک بگذارد و بنویسد داستان واقعی همین است. میلیچ حتی صفحه یک فعال اینستاگرامی که خود را خبرنگار حوزه استقلال معرفی می کند را در صفحه خودش به اشتراک گذاشت و نوشت این شخص دروغ می گوید و دشمن باشگاه است!

ماجرا از این جا به بعد جالب تر هم می شود؛ برخی خبرنگاران نزدیک به باشگاه ادعا کردند فکری به استقلال اعلام کرده میلیچ بازیکن مازاد اوست و نیازی ندارد این بازیکن به تهران برگردد! اما  منابع آگاه مدعی هستند باشگاه تمایلی به حفظ میلیچ ندارد چرا که مبلغ قرارداد او در صورت تمدید دو ساله سنگین می شود. باشگاه می خواهد میلیچ تا پایان فصل به همین قرارداد فعلی اش پایبند بماند و آخر فصل هم یک سال در صورت رضایت طرفین قرارداد او تمدید شود.

اما میلیچ که می تواند همین حالا به خاطر فسخ یک طرفه قراردادش که به دلیل پرداخت نشدن مطالبات او کاملا قانونی است، کل مبلغ قرارداد امسالش را از استقلال بگیرد، می گوید تنها در صورتی که به مدت دو سال قراردادش تمدید شود، قید پیگیری شکایت را می زند و به استقلال بر می گردد.

به هرحال سهل انگاری باشگاه در نپرداختن مطالبات میلیچ باعث شده حالا او دست برنده را داشته باشد و شرط بگذارد، شرطی که در اوضاع عادی اصلا منطقی نیست و کم پیش آمده بازیکنی در آخرین سال قراردادش هنوز فصل به نیمه نرسیده بگوید باید قرادادم را دو سال تمدید کنید!

این وسط برخی نزدیکان باشگاه می خواهند جدایی میلیچ را گردن فکری بیاندازند و در حال زمزمه کردن این حرف زیر گوش خبرنگاران هستند که فکری راضی نیست میلیچ برگردد و فکری تمایلی به بازگشت او ندارد و فکری گفته به میلیچ نیاز ندارم و برنگشت هم مهم نیست! احمد مددی در تلاش است یک دست خط از محمود فکری بگیرد که کادرفنی نیازی به میلیچ ندارد!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها