|

شهاب زاهدی در اوکراین به المپیک دونتسک ملحق می ‌شود

سرمربی تیم فوتبال المپیک دونتسک آخرین وضعیت بازیکن ایرانی را تشریح کرد.

لینک کوتاه کپی شد

سرمربی تیم فوتبال المپیک دونتسک آخرین وضعیت بازیکن ایرانی و تبعید شده خود را به تیم دوم این باشگاه تشریح کرد. تیم فوتبال المپیک دونتسک اوکراین در حالی در اردوی آماده سازی ترکیه به سر می‌برد که شهاب زاهدی بازیکن ایرانی، این تیم را همراهی نمی‌کند. زاهدی به دلیل آنچه که توافقش با باشگاه زوریا برای فصل آینده بدون اطلاع مدیران باشگاه المپیک عنوان شده، فعلاً حق تمرین با تیم اصلی را ندارد.

با نظر مسئولان باشگاه، شهاب زاهدی در اوکراین حضور دارد و با تیم دوم باشگاه تمرین می‌کند تا وضعیتش مشخص شود. «ایگور کلیموفسکی» در تازه‌ترین مصاحبه خود درباره اینکه چه تصمیمی برای شهاب زاهدی گرفته است؟ گفت: من با مربی شهاب در تیم دوم در ارتباط هستم. او می‌گوید که شهاب تلاش و تمرین می‌کند.

وی افزود: با این حال شهاب هنوز به ما ملحق نشده است. پس از بازگشت به اوکراین، این بازیکن با تیم اول تمرین خواهد کرد. به گزارش خبرنگار مهر، در روزهای گذشته بحث حضور «یحیی توره» ستاره سابق ساحل عاج و منچسترسیتی در تیم المپیک دونتسک به عنوان مربی مطرح شد. حتی یکی از «دیمیتری سلیوک» پیشکسوت فوتبال شوروی و اوکراین که این روزها در بارسلونا زندگی می‌کند، در مصاحبه‌ای عنوان کرده است توره می‌تواند در تیم المپیک دونتسک، به عنوان مدافع بازی کند.

سرمربی المپیک در واکنش به این موضوع گفت: فکر نمی‌کنم این‌طور باشد. توره فقط یک مربی خواهد بود. او هنوز به تیم اضافه نشده است و باید خیلی زود به اوکراین بیاید. می‌دانیم که توره بازیکن سرشناسی بوده است. ابتدا می‌خواهیم در مورد نقش او در تیم صحبت کنیم.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها