|

تلف شدن نادری با تصمیمات فکری

محمد نادری که در تیم استقلال دفاع چپ تیم بازی می کند در این روز ها بازی های بی کیفیت و پر اشتباه را انجام می دهد و اصلا شبیه فصل قبل نیست.

لینک کوتاه کپی شد

فوتبال ضعیف و پراشتباه محمد نادری در دفاع چپ استقلال این روزها باعث شده تا عملاً جناح چپ این تیم از کار بیفتد.

جایی که در دیدارهای ابتدایی فصل با حضور همزمان نادری و هرویه میلیچ به یکی از نقاط قوت استقلال تبدیل شده بود این روزها به نقطه ضعف استقلال بدل شده است. این در حالی است که هرویه میلیچ نیز مورد غضب کادر فنی استقلال قرار گرفته و پس از چند دیدار نیمکت‌نشینی در دربی این موضوع را تاب نیاورد و بدون هماهنگی باشگاه از ایران به زاگرب (کرواسی) برگشت. روزی که محمد نادری به استقلال آمد محمود فکری با اولین تخلف انضباطی میلاد زکی‌پور او را کنار گذاشت و این بازیکن راهی سیرجان و تیم گل‌گهر شد، با این پشتوانه که شاید نادری جای زکی‌پور را بهتر از خودش پر کند ولی نادری هم پس از چند بازی مصدومیت از وقتی برگشته هنوز نتوانسته نیمی از توانایی‌هایش در پرسپولیس را بروز دهد.

در همین باره با یکی از مدرسان فوتبال کشورمان حرف زدیم که به خبرورزشی گفت: «نادری یک چپ‌پای تمام است که هیچ توانایی در بازی با پای راست ندارد. در فوتبال امروز مدافعان چپ و راست علاوه بر حرکت طولی باید بتوانند در حین نفوذ به وسط هم حرکت کرده و با ارسال پاس بازیکنان هم‌دسته‌ای‌شان را صاحب توپ و فضا کنند ولی نادری به محض اینکه از نیمه زمین رد می‌شود تا می‌خواهد به راست بزند چون قدرت کنترل توپ با پای راستش را ندارد بلافاصله توپش لو می‌رود».

نادری در پرسپولیس تنها در یک خط مستقیم حرکت می‌کرد و با ارسال از نزدیکی‌های نقطه کرنر مهاجمان تیم را درون باکس صاحب موقعیت می‌کرد ولی در استقلال این مسئولیت بیشتر بر عهده میلیچ بود که البته توانایی حرکت در عرض را هم داشت و با نفوذ به پشت ۱۸ قدم ایجاد موقعیت می‌کرد ولی نادری اصلاً این توانایی را ندارد.

مسعود اقبالی در همین باره گفت: «دلیل قهر میلیچ را نمی‌دانم ولی او بازیکن باتجربه‌ای است که مشخص کرده بود در این مدت در استقلال اثرگذاری بالایی دارد و برای تقویت دوباره جناح چپ باید استقلال دوباره از او استفاده کند و یا محمود فکری در مسئولیت‌هایی که به نادری می‌دهد بازنگری کند تا او فقط در مسیر مستقیم بازی کند در غیر این صورت نادری در چپ فقط انرژی هدر می‌دهد و بازی‌اش به چشم نمی‌آید».

منبع : برترین ها

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها