|

یحیی و پاداش آسیایی که به آن نرسید

مهدی رسول پناه رئیس سابق هیئت مدیره ی پرسپولیس مدعیست که یحیی گل محمدی تمام مبالغ قراردادش و پاداش‌هایش را دریافت کرده است.

لینک کوتاه کپی شد

مهدی رسول پناه، عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس، صبح امروز بیانیه‌ای علیه یحیی گل‌محمدی منتشر کرد و در بخشی از آن به مسائل مالی میان او و باشگاه پرداخت.

رسول پناه در این بخش نوشت:

آقای گل محمدی! مدارک و شواهد موجود حکایت از آن دارد که صد در صد قرارداد سال قبل بعلاوه تمامی آپشن ها ی آن را بدون کم و کسر گرفته اید. مازاد بر آن، بابت بازی های جام باشگاه های آسیا بابت تک تک بازی ها ، پاداش جداگانه و به روز دریافت کرده اید که رقمی نزدیک به ۵۰۰ میلیون تومان می شود.

اما قبل از رفتن به فینال اصرار به تعیین پاداش نایب قهرمانی داشتید که با مخالفت باشگاه روبرو شد. چرا؟  اولاً؛ هدف پرسپولیس قهرمانی بود. ثانیاً؛ پاداش رسیدن به این مرحله را حتی بیشتر از قرارداد خود گرفته بودید، وقتی مطمئن شدید دیگر بابت یک بازی پاداش مضاعفی نمی گیرید، شروع به بهانه جویی کردید!

بدین ترتیب به ادعای رسول پناه گل‌محمدی تمام دستمزد و پاداش‌های خودش را دریافت کرده و علاوه بر این خواستار پاداش ویژه برای نایب قهرمانی آسیا بود که با مخالفت باشگاه روبرو شده و به نظر می‌رسد بخشی از اختلاف موجود میان رسول پناه و گل محمدی از اینجا سرچشمه گرفته است.

منبع:ایلنا

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها