|

تناقض عجیب در صحبت های سرمربی پرسپولیس

یحیی گل محمدی در حالی شب گذشته نسبت به رقبای پرسپولیس به طور خاص اتهاماتی را وارد کرد.

لینک کوتاه کپی شد

یحیی گل محمدی در حالی شب گذشته نسبت به رقبای پرسپولیس و به طور خاص اتهاماتی را وارد کرد که برنامه فوتبال برتر از سوی استقلالی ها تحریم شده و فردی از این باشگاه روی خط نیامد تا از حق این باشگاه در خصوص اتهامات وارد شده دفاع کند اما در تماسی که یکی از اعضای باشگاه استقلال با سایت بتاکاپ داشت او به تناقض در صحبتهای یحیی گل محمدی اشاره کرد که قابل تامل به نظر می رسد.

گل محمدی که پس از بازگشت از فینال لیگ قهرمانان آسیا مدعی شده بود به دلیل خستگی حاضر نیست بازی های پرسپولیس را به صورت فشرده برگزار کنند و نیاز به ۶-۷ روز زمان بین بازی ها دارد، در نهایت به خواسته خود رسید و بازی های این تیم پس از فینال لیگ قهرمانان آسیا با بیشترین فاصله زمانی ممکن انجام شد و همین مسئله نیز صدای سایر تیمها را در اورد که چرا تیمی که بازی عقب افتاده دارد، باید برنامه ش اینگونه باشد. تناقض در صحبتهای گل محمدی در جایی مشخص می شود که او شب گذشته مدعی شد حتی اگر یک روز در میان هم بازی بگذارند، حاضر است در مسابقات شرکت کند! شاید او مصاحبه قبلی خود را فراموش کرده که مدعی شده بود اگر برنامه پرسپولیس فشرده باشد، در بازیها حاضر نمی شود.

 

از این گذشته لغو بازی سوپرجام و تعویق یک هفته ای در شروع لیگ نیز به درخواست گل محمدی اجرایی شد و او پیش از برگزاری فینال لیگ قهرمانان آسیا علی رغم اینکه سازمان لیگ مصرانه به دنبال برگزاری  بازی پرسپولیس مقابل نساجی بود اعلام کرد حاضر به سفر به مازندران نیست تا با دستور از بالا به سازمان لیگ، آن بازی لغو شود.

هر چه که هست به نظر می رسد دوران این سبک فرافکنی ها گذشته و شاید بهتر باشد یحیی به جای پرداختن به موضوعات حاشیه ای به مسائل فنی تیم خود بیشتر تمرکز کند چرا که تا دیروز بهانه مهدی رسول پناه در مصاحبه های او دیده می شد و از امروز به بعد به نظر می رسد بهانه اعتراض سایر تیمها در دستور کار مصاحبه های گل محمدی بعد از هر ناکامی قرار دارد.

 

او به فشردگی برنامه بازیهای پرسپولیس در ۷ ماه گذشته اشاره کرد اما به نظر می رسد او فراموش کرده که وقتی ۱۵ تیم خواستار لغو لیگ نوزدهم برای استراحت بازیکنان و جلوگیری از فشردگی بازیهای ۴ تیم حاضر در لیگ قهرمانان آسیا شدند، تنها تیم پرسپولیس بود که خواستار برگزاری بازیها بود و اکنون شخص او و باشگاه پرسپولیس مسئولیت خستگی مفرط بازیکنان به واسطه برنامه ریزی فشرده پرسپولیس در ۷ ماه گذشته را بر عهده دارند و نه سازمان لیگ یا تیم دیگر!

 

او در حالی با طعنه و منت مدعی شد که استقلالی ها به واسطه قهرمانی پرسپولیس، به پلی آف لیگ قهرمانان آسیا رسیدند که به نظر می رسد فراموش کرده استقلال به طور مستقیم مجوز حضور در مرحله گروهی را نه به واسطه قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر بلکه به واسطه سهمیه تخصیص یافته توسط AFC برای ایران، به لیگ قهرمانان آسیا راه یافت چرا که در سالهای گذشته نیز سهمیه ایران در لیگ قهرمانان آسیا ۳+۱ بود و تنها ۱-۲ سال است که این سهمیه به ۲+۲ تقلیل پیدا کرده بود.

 

پی نوشت: به نظر می رسد زمانی که گل محمدی تحت فشار روانی قرار می گیرد کنترل جملاتی که بر زبان جاری می کند را از دست می دهد چرا که پس از شکست در دربی جام حذفی نیز مدعی شده بود، فدراسیون، قصد دارد استقلال را قهرمان کند و پس از تساوی لحظه آخری در دربی ۹۴ نیز وزیر ورزش را تهدید کرد و پس از آن مدعی شد تحت فشار روانی شدید آن حرفها را به زبان آورده است. او در حالی از خالی بودن دستش می نالد که تنها در بازی اخیر پرسپولیس دو مدافع مرکزی خود را در اختیار نداشت و در ۶ بازی اخیر این تیم، اکثر نفرات ترکیب اصلی پرسپولیس در اختیار او بوده اند.

منبع: بتاکاپ

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • سعید ارسالی در

    کاملا مشخص که این حرفهای بی اساس یک استقلالیه وگرنه درکش سخت نیست که به واسطه حضور قدرتمند پرسپولیس سهمیه ایران بیشتر شده درضمن چرا درمورد فرافکنی های فکری حرفی نمیزنید

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها