|

پیشنهاد ۱۰ میلیارد تومانی سپاهان به ترابی

تراکتور و سپاهان دو مشتری جدید مهدی ترابی هستند گفته می‌شود تیم اصفهانی حاضر است علاوه بر پرداخت پول رضایت نامه العربی، برای یک فصل و نیم…

لینک کوتاه کپی شد

تراکتور و سپاهان دو مشتری جدید مهدی ترابی هستند که گفته می‌شود تیم اصفهانی حاضر است علاوه بر پرداخت پول رضایتنامه العربی، برای یک فصل و نیم مبلغی معادل ۱۰ میلیارد تومان پرداخت کند.

 

تیم پرسپولیس قبل و بعد از صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا چند بازیکن کلیدی خود را از دست داد. شجاع خلیل‌زاده بهترین مدافع پرسپولیس طی سه فصل گذشته، علی علیپور بهترین گلزن باشگاه طی سه فصل گذشته، بشار رسن یکی از بهترین هافبک‌های آسیا و البته بیرانوند که خودش وزنه مهمی در قهرمانی‌های قبلی بود، اما شاید مهم‌ترین بازیکنی که از پرسپولیس جدا شد مهدی ترابی ستاره لیگ نوزدهم بود.

جای خالی بعضی از این نفرات با درخشش نفراتی مثل حامد لک پر شد، اما برای برخی دیگرشان هم جانشینی پیدا نشد. حالا، اما داشته‌های پرسپولیس و یحیی هم کم کم آب می‌رود و به تدریج مشخص خواهد شد که این تیم چقدر بازیکن کم دارد و در چند پست تا چه حد احساس کمبود می‌کند. چه بسا جای خالی مهدی ترابی هنوز هم پُر نشده است. بازیکنی که حالا در لیست مازاد العربی قرار گرفته و اگر نتواند تیمی در لیگ ستارگان قطر پیدا کند ممکن است به ایران بازگردد.

مهدی ترابی مهم‌ترین و جذاب‌ترین هدف پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات زمستانی خواهد بود. همین حالا برخی هواداران دو آتشه پرسپولیس معتقدند باشگاه به هیچ وجه نباید دنبال این بازیکن برود چرا که او تیم را در مقطعی حساس به خاطر پول رها کرده و رفته، اما در نقطه مقابل بسیاری از هواداران و البته کادر فنی دوست دارند دوباره این بازیکن تأثیرگذار و فنی را به خدمت بگیرند و از توانایی‌هایش استفاده کنند.

157298035

 

در واقع باشگاه پرسپولیس انتظار دارد به خاطر مسئله فسخ قرارداد ترابی، اگر قرار شد العربی مثلاً ۱۵۰ هزار دلار بابت رضایتنامه او بخواهد، خود ترابی این رقم را پرداخت کند که هنوز مشخص نیست این بازیکن چه واکنشی به خواسته باشگاه قبلی‌اش دارد. اما سختی کار پرسپولیس برای بازگرداندن ستاره فصل گذشته‌اش محدود به مسئله پرداخت احتمالی مبلغ رضایتنامه نیست چرا که ترابی همین حالا در ایران مشتریان پر و پا قرص و پولداری دارد.

تراکتورو سپاهان دو مشتری جدید مهدی ترابی هستند که گفته می شود تیم اصفهانی حاضر است علاوه بر پرداخت پول رضایتنامه العربی، برای یک فصل و نیم مبلغی معادل ۱۰ میلیارد تومان پرداخت کند. سپاهان با سرمربیگری محرم نویدکیا درحال حاضر با ۲۲ امتیاز و فقط به خاطر تفاضل گل کمتر نسبت به استقلال تهران دررده دوم جدول لیگ برتر ایستاده است. نویدکیا به دنبال جذب ستاره ای مثل مهدی ترابی است تا بتواند پس ازچند سال قهرمان لیگ برتر شود.

منبع: تازه نیوز

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها