|

ابراهیم شکوری:پرسپولیس برای موفقیت در لیگ برنامه داریم

معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس، گفت: برای پرسپولیس همه رقبا قابل احترام هستند، اما برای موفقیت دوباره در لیگ قهرمانان آسیا برنامه داریم.

لینک کوتاه کپی شد

قرعه‌کشی فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا انجام شد و پرسپولیس در گروه پنجم این رقابت‌ها با تیم‌های الریان قطر، گوا هند و برنده دیدار پلی آف تیم‌های الوحده امارات و الزورا عراق قرار گرفت.

ابراهیم شکوری معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس در مورد قرعه پرسپولیس در این رقابت‌ها اظهار داشت: هیچ زمان منتظر قرعه سخت و آسان نخواهیم ماند چرا که به نظر ما هیچ حریف سخت یا آسانی وجود ندارد. پرسپولیس تیمی است که با تلاش‌ خودش پیشرفت می‌کند.

وی افزود: برای همه رقبا احترام قائل هستیم و هر تیمی که در این مرحله حضور دارد، در کشورش موفق شده مقام قابل توجهی دست پیدا کند.

شکوری خاطرنشان کرد: به طور حتم کادر فنی خوب ما، برنامه‌های خوب و ویژه‌ای برای صعود دوباره به بزرگترین دیدار باشگاهی آسیا خواهد داشت و با امیدواری زیادی از فروردین وارد مسابقات لیگ قهرمانان می‌شویم و منتظر حمایت هواداران هستیم.

معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس در مورد پرداخت مطالبات «اینیگو والنسیا» که امروز انجام شد، افزود: با تلاش های صورت گرفته با وجود محدودیت‌های شدید مالی و مشکلاتی که با آن دست و پنجه نرم می‌کنیم، توانستیم حالا این پرونده که مربوط به گذشته است را تسویه کنیم.

وی افزود: امیدوارم در آینده هم بتوانیم پرونده‌های دیگر به ویژه طلب‌های بین‌المللی را به همین صورت مدیریت کنیم اما هواداران بدانند شرایط خیلی سخت است و با این شرایط این امکان وجود دارد تا حتی پنجره نقل و انتقالات تیم هم بسته شود.

1398060217403059818195134

قرعه‌کشی منطقه غرب لیگ قهرمانان بدین شرح است

گروه A : الهلال (عربستان)، شباب الاهلی‌(امارات)، استقلال (تاجیکستان) و برنده دیدار الغرافه از قطر و آلمایق از ازبکستان

گروه B : الشارجه (امارات)، تراکتور (ایران)، پاختاکور (ازبکستان) و برنده دیدار الوحده از عربستان و نیروی هوایی از عراق

گروه C : الدحیل (قطر)، الاهلی (عربستان)، استقلال(ایران) و الشرطه (عراق)

گروه D : السد (قطر)، النصر (عربستان)، الوحدت (اردن) و برنده دیدار فولاد از ایران و العین از امارات

گروه E : پرسپولیس (ایران)، الریان (قطر)، گوا (هند) و برنده دیدار الوحده از امارات و الزوراء از عراق

منبع: برترین ها

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها