|

راشفورد: سیاه‌پوست هستم و به خودم افتخار می‌کنم

مارکوس رشفورد گفت: انسانیت و شبکه‌های اجتماعی در بدترین حالت خود قرار دارند. بله من یک مرد سیاه پوست هستم و به این موضوع افتخار می‌کنم.

لینک کوتاه کپی شد

هفته گذشته «اکسل توانزبه» و «آنتونی مارسیال» دو بازیکن منچستریونایتد در شبکه‌های اجتماعی مورد حمله نژادپرستانه قرار گرفتند که این موضوع بازتاب زیادی در رسانه‌های فوتبالی جهان داشت.

باشگاه منچستریونایتد در اولین واکنش خود به این موضوع از مدیران شبکه‌های اجتماعی خواست تا نظارت بیشتری بر روی این مساله داشته باشند.

شب گذشته نیز پس از تساوی تیم‌های منچستریونایتد و آرسنال به «مارکوس راشفورد» توهین نژادپرستانه شد و او این موضوع واکنش نشان داد. مهاجم انگلیسی شیاطین سرخ ضمن محکوم کردن این موضوع در صفحه شخصی خود نوشت: انسانیت و شبکه‌های اجتماعی در بدترین حالت خود قرار دارند. بله من یک مرد سیاه پوست هستم و هر روز به این موضوع افتخار می‌کنم. 

وی افزود: هیچکسی نمی‌تواند باعث شود که من احساسی متفاوت از این موضوع داشته باشم. متاسفم اگر به دنبال واکنش شدیدی از من بودید، چرا که قرار نیست اینجا چنین واکنشی از من ببینید.

راشفورد اضافه کرد: من هیچ اسکرین شاتی از صفحه خود منتشر نمی‌کنم. انجام چنین کاری غیرمسوولانه است زیرا هیچ چیز جدیدی در این پیام‌ها وجود ندارد. بچه‌های بسیار زیبایی از همه رنگ‌ها و نژادها مرا در فضای مجازی دنبال می‌کنند و لازم نیست که آنها این چیزها را بخوانند. رنگ‌ها و نژادهای زیبا که باید به آن‌ها احترام گذاشت.

منبع:ایرنا

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی