|

ابوالقاسم پور:

تمام هزینه های مربوط به میناوند را خانم او پرداخت کرده است

بهنام ابوالقاسم پور می گوید تمام هزینه های مربوط به مرحوم میناوند از خانم او پرداخت کرده است.

لینک کوتاه کپی شد
1

بهنام ابوالقاسم پور می گوید تمام هزینه های مربوط به مرحوم میناوند از خانم او پرداخت کرده و بهتر است باشگاه و وزارت و هیچ ارگان دیگری این موضوع را به نام خود نزنند. به گزارش آریا، در میان فوتبالی ها بهنام ابوالقاسم پور که مدت زمان زیادی با مرحوم مهرداد میناوند هم بازی بود یکی از نزدیک ترین رفقای او محسوب می شد. او که مهمان یکی از برنامه های تلویزیونی بود به چند سوال مجری درباره مسئله فوت میناوند و البته شدت بیماری علی انصاریان پاسخ داد.

بهنام ابوالقاسم پور درباره شایعاتی که درباره پرداخت هرینه های مربوط به مرحوم میناوند گفت:

تمام هزینه های مهرداد را خانم او پرداخت کرده است و نه باشگاه، نه وزارت و نه هیچ ارگان دیگری این کار را نکرده است و خواهش می کنم حالا این موضوع را به نام خود نزنند. از نظر مالی خانم او مشکلی نداشت و همه هزینه ها را پرداخت کرد، الحمدلله خود مهرداد هم مشکل مالی نداشت و به غیر از این موضوع، مهرداد و خانمش دوستانی دارند که این ارقام برای آنها هیچ است و اگر قرار بود هزینه ای را حساب کنند صدها برابر آن را پرداخت می کردند.

او درباره آخرین اوضاع علی انصاریان نیز گفت:

ریه های علی هم درگیری شدید دارد اما مانند مهرداد به خواب مصنوعی نرفته است. من باز هم می خواهم از مردم که برای او دعا کنند. امروز با داماد او صحبت می کردم که می گفت کمی بهتر شده است.

او در این باره ادامه داد:

باورتان نمی شود که در آن حال هم به دنبال پرسیدن حال مهرداد بود. علی خبر ندارد و می گفت مهرداد چه شده؟ ما به او گفتیم خداروشکر اوضاع مهرداد رو به راه شده و الان هم مرخص شده است. باورتان نمی شود که در همان حال می گفت خداروشکر که حال مهرداد خوب شد.

ملی پوش سابق فوتبال ایران در پایان گفت:

متاسفانه باید از بسیاری از صفحات اجتماعی گلایه کنم. مادر علی به شدت به او وابسته است و صفحات مجازی به شدت آنها را عذاب دادند. متاسفانه در روزهای اخیر، مطالبی راجع به (دور از جانش) فوت علی و ... منتشر شده بود که متاسفانه بسیار کار بد و کثیفی بود و امیدوارم از این به بعد کمی اوضاع در این باره بهتر شود و این طور با اعصاب و روان مردم بازی نشود کمی هم وجدان داشته باشند.

منبع: آریا

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها