|

پیامک هایی برای رد صلاحیت

در بحبوحه شایعات درباره انتخابات فدراسیون، اتفاق مهمی رخ داد

خبر ویژه از انتخابات فدراسیون فوتبال: بعد از ظهر روز گذشته و در بحبوحه شایعات درباره انتخابات فدراسیون، اتفاق مهمی رخ داده است.

لینک کوتاه کپی شد

خبر ویژه از انتخابات فدراسیون فوتبال

بعد از ظهر روز گذشته و در بحبوحه شایعات درباره انتخابات فدراسیون، اتفاق مهمی رخ داده است.

بنا بر اخبار واصله، بعد از ظهر روز گذشته دو تن از چهره های شاخص ثبت نام کننده برای پست ریاست فدراسیون فوتبال، پیامکی مبنی بر رد صلاحیت و عدم امکان حضور در رقابت انتخاباتی فدراسیون فوتبال دریافت کرده اند.

نکته مهم اینجاست که این پیامک ها از سوی نهادی غیر از فدراسیون فوتبال ایران بوده و مسئله صلاحیت حضور به مسائلی غیر از موضوع بررسی مدارک و احراز شرایط اداری حضور در رقابت های انتخاباتی فدراسیون فوتبال ایران که قرار است دهم اسفند ماه برگزار شود، بازمیگردد.

با این اطلاع رسانی پیامکی، حالا نکته مهم واکنش این دو عضو به منعشان از حضور در رقابت انتخاباتی پیش رو است. این مسئله در شرایطی است که گفته می شود تعدادی از افراد دانه درشت و مشهوری که برای حضور در سایر سمت های فدراسیون فوتبال نیز ثبت نام کرده اند نیز رد صلاحیت شده اند که در بین آنها از مدیران باشگاهی، روسای هیئت ها و همچنین مسئولان کمیته های فدراسیون وجود دارند.

این اتفاقی کاملا تعیین کننده در انتخابات فدراسیون فوتبال ایران است که به طور قطع بر آینده اداره فوتبال در ساختمان سئول تأثیر مستقیمی خواهد داشت. در عین حال واکنش افراد رد صلاحیت شده به این موضوع در کلیت فوتبال ایران بسیار پر اهمیت خواهد بود و شاید انتخابات آتی را تبدیل به یکی از شگفت انگیزترین رأی گیری های فوتبال در سالهای اخیر کند.

در عین حال این امکان نیز وجود دارد با رایزنی و مذاکره مسئله این رد صلاحیت‌ها در روزهای نزدیک به انتخابات حل شود.

منبع:مردم نیوز

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها