|

مسئولان استقلال با چالش‌های جدی مالی روبه‌رو هستند

مسئولان استقلال بخشی از پول بازیکنان را پرداخت کردند، اما به اندازه‌ای نبود که رضایت اعضای تیم را جلب کند.

لینک کوتاه کپی شد

پس از دربی ۹۴ بازیکنان تیم فوتبال استقلال نسبت به عدم پرداخت مطالبا‌ت‌شان از سوی باشگاه انتقاداتی را مطرح کردند. مسئولان استقلال بخشی از پول بازیکنان را پرداخت کردند، اما به اندازه‌ای نبود که رضایت اعضای تیم را جلب کند. در روزهای گذشته نیز برخی از بازیکنان اعلام کرده‌اند که تنها ۱۰ درصد از مبلغ قراردادها از سوی باشگاه پرداخت شده است.

مسئولان استقلال با چالش‌های جدی مالی روبه‌رو هستند، به طوری که پرداخت دلاری به شیخ دیاباته و هروویه میلیچ به اضافه شکایت نیکولای بودوروف بار مالی زیادی روی دوش باشگاه گذاشته است. از طرفی، قراردادهایی که پیش از آغاز فصل با برخی از بازیکنان بسته شده، بلای جان مدیران شده است، چرا که رقم قراردادها بالا بوده و باشگاه هر چقدر هم پرداختی داشته، به اندازه‌ای نبوده که بتواند به درصد قابل توجهی برسد. 

 باشگاه استقلال به دنبال تأمین منابع مالی است تا بتواند درصد دیگری از قرارداد بازیکنان را هر چه زودتر پرداخت کند، اما مقدار پرداختی تا امروز با آنچه برخی بازیکنان ادعا می‌کنند تفاوت دارد. طبق پیگیری‌ها، محمد دانشگر، مدافع استقلال ۲۹ درصد، داریوش شجاعیان ۲۱ درصد و فرشید اسماعیلی بالای ۳۰ درصد دریافتی داشته‌اند. این بحث تنها به این سه بازیکن ختم نمی‌شود و سایر بازیکنان از جمله رشید مظاهری نیز ۳۰ درصد دریافتی داشته‌اند، اما با این حال باشگاه به نسبت تعهداتش عقب است و ظاهراً در تلاش است که در روزهای آینده بخش دیگری از مطالبات را پرداخت کند.

منبع: وانا نیوز

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها