|

عقب نشینی باشگاه استقلال درمقابل اعتراض بازیکنان

صحبت‌های احمد مددی، مدیرعامل باشگاه استقلال نشان می‌دهد که او و دیگر مدیران استقلال به بازیکنان حق می‌دهند نسبت به مسائل مالی خود معترض باش…

لینک کوتاه کپی شد

صحبت‌های احمد مددی، مدیرعامل باشگاه استقلال نشان می‌دهد که او و دیگر مدیران استقلال به بازیکنان حق می‌دهند نسبت به مسائل مالی خود معترض باشند.

  

 باشگاه استقلال درمقابل اعتراض‌های پی درپی بازیکنان این تیم به بد قولی‌های مکرر و پرداخت نشدن مطالبات‌شان چیست؟

احمد مددی، مدیرعامل استقلال پیرامون این موضوع حرف‌های تازه‌ای به زبان آورده است: «بازیکنان و کادر فنی حق دارند که مطالبات‌شان را بخواهند و قطعا باشگاه در تلاش است که هر چه زودتر درصدی از قرارداد‌ها را پرداخت کند.  شرایط اقتصادی کشور به گونه‌ای است که همه باشگاه‌ها را دچار مشکل کرده است و باشگاه استقلال نیز از این شرایط مستثنی نیست.»

مددی به برخی بدهی‌ها نیز اشاره کرد که برای استقلال ظاهرا مشکل ساز شده است: «بدهی‌های ارزی مانند نیکولای بودوروف را در پیش داریم و اکنون باید نزدیک به ۱۴۰ هزار یورو به این بازیکن بلغارستانی پرداخت کنیم و هیچ فرصتی هم نداریم. از ابتدای فصل سعی کردیم بیشتر موانع پیش‌روی استقلال را برداریم؛ از بحث مجوز حرفه‌ای‌گری گرفته تا پرداخت بخشی از قرارداد اعضای تیم.» مددی درباره مذاکراتی که گفته می‌شود باشگاه استقلال با برخی بازیکنان انجام داده نیز این واکنش را نشان می‌دهد: «متأسفانه می‌شنویم که برخی از تیم‌ها اعلام می‌کنند باشگاه استقلال نمی‌تواند با بازیکنان تحت قرارداد ما مذاکره کند، در صورتی که ما با بازیکنی صحبت نکرده‌ایم. محمود فکری لیست بازیکنان مدنظر خود را داده، اما با توجه به اینکه هنوز زمان نقل‌وانتقالات زمستانی فرا نرسیده، از نظر اخلاقی درست نیست که با بازیکنی صحبت کنیم. اگر بازیکن مدنظرمان تحت قرارداد باشگاه باشد، به طور حتم با باشگاه او مذاکره خواهیم کرد. از طرفی، اعلام می‌کنیم که لطفا با نام استقلال بازار گرمی نکنند.»، اما موضوع دیگری که درمواجهه هواداران با احمد مددی وجود دارد این است که گفته می‌شود آقای مدیر حمایت لازم را از کادرفنی استقلال انجام نمی‌دهد. مددی، اما این ادعا را تکذیب می‌کند وبراین باور است که همه گونه حمایت از کادر دارد و سکوتش دلیل بر بی تفاوتی‌اش نیست: «سکوت من، دلیلی بر عدم حمایت نیست. به جای اینکه در رسانه‌ها باشم، سعی کردم آرامش را به اعضای تیم، کادر فنی و باشگاه انتقال دهم. قطعا محمود فکری و کادر فنی استقلال مورد حمایت ما قرار داشته و دارند. استقلال مسابقات حساسی در ادامه لیگ برتر، آسیا و جام حذفی در پیش دارد و همه باید یکدل و منسجم به سمت موفقیت گام برداریم.»

 

راهکار مددی برای خروج از بحران مالی چیست؟

اما سوالی که پیامد صحبت‌های تازه مدیرعامل استقلال به ذهن می‌رسد این است که او چه راهکاری برای خروج استقلال از وضعیت مالی کنونی دارد؟ بدون شک اگر بازیکنان حقوق خود رادریافت نکنند، حرکت برای بازیکنان و اعضای کادرفنی این باشگاه به سوی قهرمانی دشوار خواهد شد. مددی بی آنکه راهکار خود برای خروج استقلال از بحران مالی را بیان کند تنها به این موضوع اشاره داشته که بازیکنان حق دارند اعتراض کنند درحالی که این تایید نمی‌تواند اثربخشی کافی در راستای کاهش این بحران ایفا کند و جا دارد که آقای مدیر رویکرد دیگری را درپیش بگیرد.

منبع:

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها