|

گل محمدی:‌ روزهای سختی را پشت سر می گذاریم/تراکتور تیم خوبی است

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تراکتور تیم خوبی است که برای آن و هوادارانش احترام قائل هستم.

لینک کوتاه کپی شد

گل محمدی:‌ روزهای سختی را پشت سر می گذاریم/ تراکتور بازیکنان تاثیرگذار و خوبی در خط حمله دارد

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تراکتور تیم خوبی است که برای آن و هوادارانش احترام قائل هستم.

یحیی گل محمدی درباره دیدار تراکتور و پرسپولیس در هفته چهاردهم لیگ برتر اظهار داشت: قبل از هر چیز برای علی انصاریان که از پیشکسوتان خوب فوتبال ایران است آرزوی سلامتی دارم و از مردم عزیزمان می خواهم برای وی دعا کنند تا ان شالله هرچه سریع تر به آغوش مادر عزیزش بازگردد. روزهای خیلی سختی را پشت سر می گذاریم و عزیزان زیادی را به خاطر بیماری کرونا از دست دادیم. برای همه بیماران آرزوی سلامتی می کنم و ان شالله همه آنها هر چه سریع تر به بهبودی کامل برسند.

وی افزود: بازی خیلی مهم و حساسی پیش رو داریم و تراکتور تیمی است که فوتبال خوبی را ارائه می دهد. برای این تیم و هوادارانش احترام زیادی قائل هستم.خیلی خوشحالم به شهر تبریز می رویم که خودم خاطرات زیادی از آن دارم.

سرمربی پرسپولیس تصریح کرد: امیدوارم شاهد یک بازی خوب و فنی باشیم. با توجه به کیفیت هر دو تیم اطمینان دارم این اتفاق رخ می دهد. امیدوارم عملکرد خوبی در دفاع کردن و بخش تهاجمی داشته باشیم زیرا تراکتور بازیکنان تاثیرگذار و خیلی خوبی در خط حمله دارد.

گل محمدی تصریح کرد: یکی از روزهای سخت ما است اما باید خیلی باتمرکز بوده و در کار دفاعی مراقب حریف باشیم زیرا بازیکنان تراکتور فرصت طلب هستند و از موقعیت ها خوب استفاده می کنند. هدف اصلی ما هم کسب سه امتیاز و پیروزی است. امیدوارم با یک بازی خوب بتوانیم به این مهم دست پیدا کنیم. در نهایت ان شالله دیدار خوبی باشد.

منبع:جی پلاس

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها