|

ربیعی:مقابل پرسپولیس یک لشگر مصدوم داریم

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان، گفت: مقابل پرسپولیس یک لشگر مصدوم داریم اما با این وجود برتری مقابل این تیم دور از دسترس نیست.

لینک کوتاه کپی شد

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان، گفت: مقابل پرسپولیس یک لشگر مصدوم داریم اما با این وجود برتری مقابل این تیم دور از دسترس نیست.

محمد ربیعی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر پرسپولیس در دیداری معوقه از هفته نهم لیگ برتر اظهار داشت: ابتدا درگذشت علی انصاریان و مهراداد میناوند که از اسطوره‌های فوتبال کشور بودند را تسلیت می‌گویم و برای خانواده آنها آرزوی صبر دارم. در مورد بازی با پرسپولیس باید بگویم که حریف نیازی به تمجید من ندارد. آنها ۴ دوره قهرمان لیگ و نایب قهرمان آسیا هستند. آنها امروز هم شرایط خوبی دارند اما ما از نظر ذهنی و فنی خودمان را برای این دیدار آماده  می‌کنیم.

وی افزود: بازیکنانم در شرایطی قرار دارند که برنامه‌هایمان را اجرا کنند. گل‌محمدی و دستیارانش بسیار برایم قابل احترام هستند. پرسپولیس حقش بود که با کادر ایرانی قهرمانی آسیا شود. در مجموع برای حریف با کادر ایرانی آرزوی موفقیت دارم.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان اضافه کرد: هدف ما این است که برنامه‌هایمان را اجرا کنیم و امتیازات کامل را بگیریم و دست پر از زمین خارج شویم. کسب سه امتیاز را دور از دسترس نمی‌بینم. برابر پرسپولیس دست و پا بسته نخواهیم بود و امیدوارم در لحظات سرنوشت ساز خوب عمل کنیم تا پیروز شویم.

ربیعی در مورد شناختش از حریف اضافه کرد: مدیریت مسابقه چند بخش دارد که بخشی از آن تحلیل تیم حریف است. آنچه من دنبالش هستم این است که فلسفه خودم را اجرا کنم.

وی در مورد اینکه تیمش پس از پنج بازی اول لیگ روند صعودی را در پیش گرفته است، اضافه کرد: در همان ۵ بازی اول هم عملکرد بدی نداشتیم. ما برابر تراکتور ۶ الی ۷ موقعیت خوب داشتیم. تیم ما تازه به لیگ برتر آمد و چند بازیکن جدید داشت. اینکه تیمم خودش را وفق بدهد کمی زمان برد. برای اینکه بتوانیم این تیم را به خانواده تبدیل کنم، هم کار زیادی انجام دادیم. هنوز تیم من کار دارد.

ربیعی تصریح کرد: سال اول حضور در لیگ برتر برای تیم‌ها چالش دشواری است. تلاش می‌کنم امسال تیم را در لیگ برتر حفظ کنم و سپس جایگاه بهتری کسب کنیم. تیم‌های تازه لیگ برتری شده معمولا تا روز آخر برای بقا در لیگ تلاش می کنند اما می‌خواهم تیمم را از این فضا دور کنم. به این بازیکنانم ایمان دارم و مطمئنم بازیکنانم از این کار سربلند بیرون خواهم آمد.

وی در خصوص برنامه‌هایش برای رویارویی با پرسپولیس و مصدومیت بازیکنانش اضافه کرد: ما برنامه‌های خودمان را برای هر بازی داریم. فردا یک لشگر مصدوم داریم اما در پروژه ساختن تیم، سعی کردم بازیکنان را به یک خانواده و تیم تبدیل کنم. مقابل پرسپولیس ناصر سالاری را نداریم. محمد قاضی، حامدنورمحمدی، محمد آقاجانپور و سجاد آشوری هم مصدوم هستند. کادر پزشکی ما تلاش می‌کند تا آشوری را به بازی برساند. رحیم زهیوی هم فعلا با ما نیست. در همه مسابقاتمان امسال بین ۲ تا ۵ بازیکن را نداشتیم. ابتدای فصل ۱۰ بازیکن لیگ برتری گرفتیم که ۵ بازیکن را فردا نداریم.

ربیعی اضافه کرد: امسال دغدغه من این است که تیمم در چمن مصنوعی و طبیعی در رفت و آمد است و این تاثیرش را در تیم من گذاشته است. تا لان شرایط را مدیریت کردیم و شرایط را رو به بهبودی می بریم. می‌خواهیم نیم فصل دوم کمتر تلفات در این زمینه بدهیم. تحقیقاتم را دارم تا مصدومیت را به کمترین میزان برسانم.

وی گفت: تیم من به معنای واقعی یک تیم است. فردا هم یکی ۲ بازیکن جوان داریم و این بهترین زمان برای آنها است که بتوانند خودشان را نشان دهند. بازیکنانم به معنای واقعی تیم بودن را معنا کردند. امیدوارم فردا بازی خوبی شود و هواداران ۲ تیم از بازی لذت ببرند.

ربیعی خاطرنشان کرد: امیدوارم دیگر جامعه فوتبال غم نبیند. سعی داریم فردا هم یاد این عزیزان را زنده نگه داریم. جامعه فوتبال در فقدان خاطره‌سازانش است.

این بازی از ساعت ۱۷ فردا (سه‌شنبه) در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

منبع:ایرنا

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها