|

وعده جذاب یحیی گل محمدی برای هواداران و سنگ تمامش برای ستاره متعصب پرسپولیس

وعده جذاب یحیی گل محمدی برای هواداران و سنگ تمامش برای ستاره متعصب پرسپولیس .

لینک کوتاه کپی شد

سرمربی تیم پرسپولیس گفت : او خوب کار کرد. رادو دروازه بان با تجربه ای است و چند سال است با تمام مشکلات در پرسپولیس کار کرده. خوشحالم که بخشی از مشکلات او حل شده است و در مجموع از او راضی هستم. ما به قهرمانی آخر فصل هم فکر می‌کنیم و برای آن مبارزه می‌کنیم و می‌جنگیم.

یحیی گل‌ محمدی بعد از برتری پرسپولیس مقابل مس رفسنجان اظهار داشت:

این ۳ امتیاز برای ما خیلی مهم بود و برای به دست آوردن آن تلاش کردیم و خوشبختانه آن را کسب کردیم. مس پدیده لیگ است و در خط حمله همیشه نفرات کارسازی دارد و ما امروز خوب آنها را مهار کردیم،البته می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم. ما از بازی بازیکنان راضی هستم و موقعیت‌های خوبی ایجاد کردیم. این پیروزی را به همه هواداران تیممان تقدیم می‌کنم.

وی با اشاره به روند تیمش در این مسابقه اظهار داشت:

ما باید به هر شکل ممکن این ۳ امتیاز را می‌گرفتیم که خوشبختانه شرایطمان را در جدول بهتر می‌کردیم تا به صدر جدول نزدیک‌تر شویم. خوشبختانه بازی منطقی انجام دادیم، هم موقیعت خاصی به حریف ندادیم و هم موقعیت های زیادی ایجاد کردیم. جا دارد از کانون هواداران باشگاه هم تشکر کنم که طرح‌های موزائیکی زیبا و قشنگی را در هفته های اخیر طراحی و اجرا کردند.

سرمربی تیم پرسپولیس در خصوص حضور رادوشوویچ گفت:

او خوب کار کرد. رادو دروازه بان با تجربه ای است و چند سال است با تمام مشکلات در پرسپولیس کار کرده. خوشحالم که بخشی از مشکلات او حل شده است و در مجموع از او راضی هستم.

گل‌ محمدی در خصوص اینکه آیا هدفش قهرمانی نیم فصل است یا پایان فصل گفت:

قهرمانی نیم فصل هم بخشی از قهرمانی است که در شخصیت تیم تاثیر گذار است. ما به قهرمانی آخر فصل هم فکر می‌کنیم و برای آن مبارزه می‌کنیم و می‌جنگیم.

وی در خصوص اینکه  چرا مهاجمان پرسپولیس خیلی فرصت از دست دادند عنوان کرد:

اگر بازی را نمی‌بردیم باعث ناراحتی و حسرت می‌شد.این موضوع ایرادی ندارد چون در برخی بازی ها از این اتفاقات رخ می‌دهد. البته این‌ها نشانه‌هایی است که ما باید تمرکز کنیم و از فرصت‌ها بهتر استفاده کنیم.

سرمربی پرسپولیس در خصوص اینکه آیا مهاجمان مشکل روحی روانی دارند یا خیر گفت:

نه، خوشبختانه مهاجمان ما مشکل روحی ندارند. آنها بازیکنان با کیفیتی هستند که هر تیمی آرزوی داشتن آنها را دارد. ما خوشحالیم که این نفرات را در اختیار داریم. در این بازی و در بازی قبل فرصت‌هایی از دست رفت ولی به حضور آنها افتخار می‌کنم. مهاجمان ما امروز خیلی دویدند و تلاش کردند و با تمرکز زیاد در موقعیت گل قرار گرفتند که این جای تقدیر دارد.

وی در خصوص گل‌ زنی‌های سید جلال حسینی روی شروع مجددها گفت:

بخشی از گلزنی‌ روی شروع مجدد و ضربات آزاد است. ما در تمرینات کار می‌کنیم و در این بازی و بازی قبل هم این اتفاق رخ داد. با توجه به قدرت سرزنی که سید جلال حسینی دارد از فرصت‌ها خیلی خوب استفاده کرد.

گل‌محمدی در خصوص قضاوت داور گفت:

شاید ما در برخی صحنه‌ها اعتراضاتی داشتیم ولی در مجموع آقای حاج ملک قضاوت خوبی داشت.

سرمربی پرسپولیس در خصوص بحث خصوصی سازی پرسپولیس و استقلال و اینکه گفته می‌شود ۲ باشگاه آماده واگذاری هستند گفت:

چیزی که من از طریق رسانه‌ها شنیدم این است که به زودی این اتفاق رخ می‌دهد. اگر این تیم( پرسپولیس) سهامی شود خیلی از مشکلاتش در بحث مدیریت حل خواهد شد. اینکه باشگاه از روی دوش دولت خارج شود اتفاق خوبی است. از اینکه سهام پرسپولیس بین مردم تقسیم شود استقبال می‌کنیم، البته من امیدوارم این اتفاق رخ دهد.

منبع: شهر خبر

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها