|

پرسپولیس با مهاجم جدید به توافق می‌رسد؟

پرسپولیس برای نیم‌ فصل به دنبال خرید یک مهاجم نوک است تا ضعف بزرگ سرخ ‌ها در ادامه فصل برطرف شود.

لینک کوتاه کپی شد

پرسپولیس برای نیم‌ فصل به دنبال خرید یک مهاجم نوک است تا ضعف بزرگ سرخ ‌ها در ادامه فصل برطرف شود.  ابراهیم شکوری معاون باشگاه پرسپولیس امروز در مراسم رونمایی از تندیس ۶ قهرمان ورزشی حضور داشت و در پایان مراسم به سئوالات خبرنگاران پاسخ داد.

شکوری درباره آخرین وضعیت نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس، گفت: یحیی گل محمدی بر اساس نیاز تیم، لیستی را برای خرید بازیکنان در اختیارمان قرار داده است. در همین راستا مهدی ترابی را جذب کردیم. امیدوارم بتوانیم خریدهای بعدی را انجام بدهیم.

معاون باشگاه پرسپولیس درباره خبر مذاکره با شهریار مغانلو و احتمال جذب این بازیکن تاکید کرد: «درباره نفر خاصی صحبت نمی‌کنیم. سیاست ما همان سیاست ترابی است. در آرامش حرکت می‌کنیم و وقتی قطعی شود، اطلاع رسانی می‌کنیم.»

 با این اظهارات شکوری احتمالا مغانلو در لیست خرید پرسپولیس است و  مدیران این باشگاه با او مذاکراتی را انجام داده‌اند و در انتظار رسیدن به توافق نهایی هستند. مغانلو در ابتدای فصل با رقم ناچیزی راهی پرتغال شد. رقمی در حدود ۱۳۰ هزار دلار. در صورتی که او در ایران حتی پیشنهاد ۷ میلیاردی هم داشت. با این حال او ترجیح داد با نیمی از مبلغ دریافتی در لیگ ایران راهی پرتغال شود. باید دید مهاجم سابق پیکان که در تابستان هم در لیست خرید سرخ‌ها بود موفق به  راضی کردن باشگاه سانتاکلارا خواهد بود یا نه. تیمی که سرمربی آن اعتقاد چندانی به مغانلو ندارد.

منبع: خبر ورزشی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها