|

عملکرد متفاوت تراکتور در دیدارهای خانگی و خارج از خانه

تیم فوتبال تراکتور تبریز فصل بیستم لیگ برتر را با علیرضا منصوریان به عنوان سرمربی آغاز کرد

لینک کوتاه کپی شد

تیم فوتبال تراکتور در حالی یکی از ضعیف ترین تیم ها در بازی های خانگی اش در نیم فصل اول بود که بهترین عملکرد را در دیدارهای خارج از خانه داشته است. به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال تراکتور تبریز فصل بیستم لیگ برتر را با علیرضا منصوریان به عنوان سرمربی آغاز کرد و بعد از کنار گذاشتن وی از این تیم، هدایتش به مسعود شجاعی سپرده شد. تراکتوری‌ها در پایان نیم فصل نخست در میانه جدول قرار دارند که به نظر می‌رسد این اتفاق دور از هدف‌گذاری آنها در لیگ بیستم بود.

تراکتوری‌ها با ۶ برد، ۴ مساوی، ۵ باخت، ۱۴ گل زده، ۱۳ گل خورده و ۲۲ امتیاز در حالی در رده هشتم ایستاده‌اند که فاصله آنها تا صدر جدول ۶ و تا رده سیزدهم جدول ۵ امتیاز است. در این تیم محمد عباس زاده مهاجم ۳۱ ساله و قائم شهری که به نظر می‌رسد تولدی دوباره داشته است، با ۷ گل زده خطرناک‌ترین بازیکن است و یکی از مدعیان کسب عنوان آقای گلی مسابقات می‌باشد.

روند نتیجه‌گیری تیم تراکتور که در میانه جدول رده بندی قرار دارد، در دیدارهای خانگی و خارج از خانه تفاوت اساسی دارد و سرخ پوشان تبریز بهترین نتایج را خارج از خانه به دست آورده‌اند. سرخ پوشان با ۷ بازی خارج از خانه و کسب ۱۶ امتیاز از این دیدارها، بهترین عملکرد را در بین ۱۶ تیم در دیدارهای خارج از خانه دارند و در صدر جدول فرضی دیدارهای خارج از خانه ایستاده‌اند و این در حالی است که آنها با نتایج ضعیفی که در خانه داشته‌اند، بعد از ذوب آهن و نساجی، سومین تیم ضعیف در خانه هستند.

شاگردان شجاعی ۷ بار خارج از خانه به میدان رفته‌اند که حاصل این بازی‌ها ۵ پیروزی، یک مساوی و یک شکست است. آنها در این دیدارها ۱۰ بار به گل رسیده و ۶ بار هم دروازه شان باز شده و ۱۶ امتیاز گرفته‌اند. بعد از تراکتور هم گل گهر و سپاهان با ۱۴ امتیاز دیگر تیم‌های برتر در دیدارهای خارج از خانه هستند.

سرخ پوشان تبریز در خانه ۸ بار به میدان رفته‌اند که تنها یک بار در این دیدارها پیروز شده و در مقابل ۴ بار شکست خورده و تنها ۶ امتیاز به دست آورده‌اند.

این آمار نشان می‌دهد هر چقدر تیغ تیم تراکتور در دیدارهای خارج از خانه می‌برد، در دیدارهای خانگی کند است و اگر تراکتوری‌ها بتوانند در نیم فصل دوم روند نتیجه‌گیری خارج از خانه را حفظ کرده و مشکلات شان در دیدارهای خانگی را از بین ببرند، چه بسا یک مدعی جدی برای کسب عنوان قهرمانی باشند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها