|

مدافع جدید پرسپولیس ، خیال یحیی گل محمدی را راحت کرد

وقتی کمال در حالی که پرسپولیس در پایان نیم فصل به صدر جدول رسید یحیی گل محمدی تلاش می کند در پنجره نقل و انتقالات زمستانی نقاط ضعف تیمش را…

لینک کوتاه کپی شد

وقتی کمال در حالی که پرسپولیس در پایان نیم فصل به صدر جدول رسید یحیی گل محمدی تلاش می کند در پنجره نقل و انتقالات زمستانی نقاط ضعف تیمش را با جذب بازیکن پوشش دهد.

در این خصوص شنیده می شود سرمربی قرمزها دست باشگاه را در مذاکره با گزینه های جدید باز گذاشته و به آنها اختیار تام داده که در مقابل درخواست های غیرمنطقی که از سوی تیم ها و بازیکنان برای مبالغ غیرمتعارف و بندهای عجیب و غریب مطرح می شود ایستادگی کنند، حتی اگر به قیمت این تمام شود که آنها نتوانند در نقل و انتقالات بازیکنی را به خدمت بگیرند.

ظاهرا یحیی گل محمدی فعلا روی گزینه های موجودش تمرکز کرده و حتی به این موضوع فکر می کند که درصورت عدم جذب مدافع میانی جدید، کمال را که عملکرد بی نقصی در دفاع میانی داشت در این پست به بازی بگیرد. بسیاری از نزدیکان باشگاه بر این باورند که در بازی برابر گل گهر، کنعانی زادگان آماده بازی بود، اما کامیابی نیا آنقدر خوب در این پست بازی کرده بود که باعث شد این مدافع ملی پوش نیمکت نشین شود.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها