|

اصفهانیان: کریمی اسطوره است اما مجمع رای می‌دهد

رئیس کمیته داوران می‌گوید انتخابات فدراسیون فوتبال در فضای سالمی برگزار شده است.

لینک کوتاه کپی شد

فریدون اصفهانیان، رئیس کمیته داوران در حاشیه مجمع فدراسیون فوتبال در واکنش به انتخاب عزیزی خادم به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال اظهار کرد: همه چیز خوب بود و انتخابات در فضای سالمی برگزار شد. با توجه به اینکه مجمع ارکان اصلی فوتبال است و اعضای مجمع از افراد فرهیخته هستند، رای اعتمادی که به آقای عزیزی خادم دادند، قابل توجه است و به ایشان تبریک می‌گوییم.

او در خصوص اینکه گفته شده بود به انتخابات بازگشته است، اظهار کرد: واقعا این خبر جای تعجب داشت و باید دلیلش را از افرادی که در داخل مجموعه هستند سوال کرد. ما تابع آنچه تصمیم گرفته می‌شود، هستیم اما انتظار نداشتم چنین اتفاقی برای من رخ دهد.

اصفهانیان درباره رای نیاوردن علی کریمی در انتخابات اظهار کرد: ایشان از اسطوره‌های  فوتبال ما هستند و خواهند بود اما مجمع باید رای دهد.

او در واکنش به صحبت‌های کنایه‌آمیز علی کریمی مبنی بر مهندسی شدن انتخابات اظهار کرد: فضای مناسبی در انتخابات بود.

رئیس کمیته داوران درباره اینکه چرا درباره نحوه بستن قرارداد با ویلموتس اتفاقی صورت نگرفت، گفت: ما به آقای تاج اختیار داده بودیم و به او گفته بودیم که مذاکرات لازم را انجام دهد. امضای ما در آن قراردادی که بسته بودند، یعنی قرارداد را رؤیت کردیم و افرادی که حقوق‌دان هستند باید اظهارات کارشناسی خود را ارائه می‌دادند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها