|

مدیرعامل سابق استقلال: کریمی بیش از حد انتظار رای آورد!

مدیرعامل سابق استقلال: چرا ما باید فردی را که متخصص است و در مجامع بین المللی نفوذ دارد را به خاطر صحبت‌های احساسی هواداران کنار بگذاریم.

لینک کوتاه کپی شد

مدیرعامل سابق استقلال: چرا ما باید فردی را که متخصص است و در مجامع بین المللی نفوذ دارد را به خاطر صحبت‌های احساسی هواداران کنار بگذاریم.

بعد از حواشی و کش و قوس‌های فراوان سرانجام با تصویب اساسنامه فدراسیون فوتبال ایران، انتخابات این فدراسیون برگزار شد و شهاب الدین عزیزی خادم به عنوان رئیس فدراسیون انتخاب شد. کاظم اولیایی در این خصوص گفت: من به آقای عزیزی خادم و سایر اعضای هیات رئیسه که انتخاب شدند تبریک عرض میکنم. این دوره از انتخابات بسیار کم نقض و آبرومندانه‌ بود و از زحمات عوامل برگزاری آن تشکر میکنم. امیدوارم هر چه زودتر دوستانی که انتخاب شدند کار را در دست بگیرند تا شاهد پیشرفت فوتبال ایران باشیم.

وی در مورد انتخاب عزیزی خادم به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال گفت: این انتخابات دو ویژگی داشت. نخست آنکه برای اولین بار با اساسنامه‌ای انتخابات برگزار شد که فیفا آن را تایید کرده است. مطلب دوم نیز آنکه این اساسنامه به هیات دولت رفت و آنها نیز فدراسیون فوتبال را به عنوان یک نهاد مستقل و غیر دولتی تایید کردند و مقرر شد مجمع برای آن تعیین تکلیف کند و این اتفاق مبارکی است. مجمع نیز با بالاترین رای عزیزی خادم را انتخاب کرده است پس عاقلانه و منطقی است که ما نیز استقبال کنیم و در این راه دشوار از ایشان حمایت کنیم.

اولیایی در خصوص صحبت‌های علی کریمی در مورد اینکه گفته بود انتخابات مهندسی شده است، اذعان داشت: چه مهندسی انتخاباتی؟ ایشان ۹ رای آورده در حالی که خیلی ها فکر می‌کردند کریمی نهایت ۶ رای می‌آورد و ایشان بالاترین رای را که پیش بینی کارشناسان بود آوردند. ایشان یک نظری داده است و قرار نیست حرف ایشان مبنا باشد. در انتخابات افراد باید تیم و برنامه داشته باشند و تبادل و تبلیغ کنند. ایشان نه برنامه‌ای ارائه داده است نه با اعضای مجمع لابی کرده است و این اصول انتخابات است و اگر کسی در این چارچوب کار نکند یعنی انتخابات را درک نکرده است.

وی افزود: ایشان با ۹ رای بالاترین رای ممکن را آورده است. به هرحال برای اداره فوتبال دانش و تجربه لازم است. وقتی شما مدیر می‌شوید باید بالاترین آورده را داشته باشید. صرفا شما چون فوتبالیست بوده‌اید قرار نیست مدیر شوید و موفق باشید. اگر اینگونه باشد مارادونا و پله بزرگترین فوتبالیست‌های تاریخ هستند حالا باید بیایند رئیس فیفا شوند؟ ایشان شعار‌های خوبی دادند اما تا این شعارها بخواهد تبدیل به شعور بشود بالاخره زمان می‌برد. علی کریمی جادوگر درون زمین بود. خیلی خوب است یک فوتبالی همه مدارج را ابتدا طی کند در هیات رئیسه حضور پیدا کند و بعد از آن پله پله رئیس فدارسیون شود.

مدیرعامل سابق استقلال در خصوص شائبه به وجود آمده درباره اینکه فدراسیون فوتبال رنگ و بوی استقلالی خواهد گرفت و همین موضوع اعتراض هواداران پرسپولیس را در بر داشته است بیان کرد:‌ این نشان دهنده سطح پایین نگرش آقایان است فدراسیون به هر حال یک کلاس بالاتر از باشگاه‌ها است. عده‌ای از مدیران علاقمند به پرسپولیس و استقلال هستند اما وقتی فردی رشد می‌کنند دلیل نمی‌شود از آنها استفاده نکنیم و آنها را کنار بگذاریم. وقتی آنها در فدراسیون فوتبال حضور پیدا می‌کنند نگرش آنها نگرش ملی است. آقای نبی در حالی که سال‌ها عضو هیات مدیره پرسپولیس بود دبیر کل فدراسیون شد و به وظایف خود به خوبی عمل کردند.

وی افزود: باشگاه پرسپولیس و استقلال همواره با حواشی روبرو است چرا ما باید فردی را که متخصص است و در مجامع بین المللی نفوذ دارد را به خاطر صحبت‌های احساسی هواداران کنار بگذاریم. ما افرادی مثل خطیر را می‌خواهیم که با توجه به دانش خود و ارتباطات بین المللی وجه فوتبال ما را درست کنند و بتوانند حافظ منافع ما در کنفدراسیون فوتبال آسیا و فیفا باشند.

منبع : برترین ها

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها