|

محمود فکری: ماندن در استقلال به صلاحم نبود!

سرمربی تیم فوتبال استقلال تاکید کرد با توجه به شرایطی که در تیم برایش به وجود آمده بود ادامه همکاری به صلاح نبود و به همین خاطر از…

لینک کوتاه کپی شد

سرمربی تیم فوتبال استقلال تاکید کرد با توجه به شرایطی که در تیم برایش به وجود آمده بود ادامه همکاری به صلاح نبود و به همین خاطر از مسئولیتش کناره گیری کرد

تیم فوتبال استقلال که در نیم فصل اول یکی از تیم های بالانشین جدول بود و چند هفته را هم در صدر جدول سپری کرد، در نیم فصل دوم با تساوی برابر مس رفسنجان وارد بحران جدیدی شد تا جایی که اعضای هیات مدیره این باشگاه دوشنبه شب جلسه فوق العاده ای را برگزار کردند و به این جمع بندی رسیدند که با محمود فکری قطع همکاری کنند.

اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال چند گزینه را برای جانشینی فکری در نظر گرفته اند که در بین آنها فرهاد مجیدی از شانس بالایی برای نشستن روی نیمکت برخوردار است.

محمود فکری که در هفته های اخیر تحت فشار انتقادات قرار داشت صبح امروز سه شنبه به باشگاه استقلال رفت و در نشستی با احمد مددی شرکت و در پایان تاکید کرد که به صورت توافقی استعفا کرده است.

فکری در گفتگو با ما ضمن تایید خبر استعفایش از سرمربیگری تیم فوتبال استقلال گفت: در نشستی که با آقای مددی داشتیم شرایط به گونه ای پیش رفت که تصمیم گرفتم استعفا کنم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این پرسش ما که آیا بازیکنان علیه شما موضع گیری کردند یا مسائل داخلی باعث شد استعفا کنید گفت: اجازه بدهید در این مورد اظهار نظری نداشته باشم. زمان همه چیز را مشخص خواهد کرد.

محمود فکری در پایان گفتگویش با ما تاکید کرد: شرایط به گونه ای رقم خورد که ادامه همکاری به صلاحم نبود. به همین خاطر استعفایم را تقدیم مدیرعامل باشگاه کردم.

منبع : برترین ها

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها