|

آغاز تراژدی پرسپولیس با بی اعتنایی به AFC

وکیل سابق باشگاه پرسپولیس با اشاره به پرونده محرومیت عیسی آل کثیر، گفت: فردی که از طرف یحیی گل‌محمدی معرفی شده بود نسبت به ارسال لایحه…

لینک کوتاه کپی شد

وکیل سابق باشگاه پرسپولیس با اشاره به پرونده محرومیت عیسی آل کثیر، گفت: فردی که از طرف یحیی گل‌محمدی معرفی شده بود نسبت به ارسال لایحه تکمیلی برای AFC بی اعتنایی کرد و این آغاز تراژدی بود.

 

امیرساعد وکیل که تا چندی پیش به عنوان وکیل باشگاه پرسپولیس در پرونده‌های قضایی از جمله پرونده محرومیت عیسی آل کثیر کار می‌کرد، به موضوعات جدیدی درباره این محرومیت اشاره کرد.

وی با بیان اینکه از زمان محرومیت آل کثیر در قطر پرسپولیس را همراهی نمی کرده است، گفت: آن زمان فردی از طرف یحیی گل محمدی (سرمربی پرسپولیس) معرفی شده بود و دفاعیه انجام شد. دو روز بعد کنفدراسیون فوتبال آسیا درخواست لایحه تکمیلی کرده بود اما پاسخی داده نشد.

وی افزود: این بی اعتنایی به کنفدراسیون آسیا و عدم ارسال لایحه تکمیلی آغاز تراژدی بود.

وکیل سابق باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: در رای کمیته انضباطی AFC آمده است که به رغم درخواست، لایحه تکمیلی ارسال نشد. این بی اعتنایی باعث شد کمیته انضباطی AFC ظرف چند ساعت عیسی آل کثیر را محروم کند.

امیرساعد وکیل درباره حضور آل کثیر در تمرین پرسپولیس بعد از محرومیت که ممکن بود محرومیت سنگین‌تری را در پی داشته باشد، گفت: کنفدراسیون آسیا چهار مرحله از ما سئوال و جواب و اعلام کرد قصد دارد پرونده جدیدی را برای آل کثیر باز کند ولی با دفاعیاتی که صورت گرفت، ثابت شد که تخلفی نبوده. اگر قرار به مجازات بود، حداقل یک سال محرومیت دیگر در انتظار بازیکن بود.

وی همچنین درباره پرونده شجاع خلیل زاده، دلایل شکایت از مدافع سابق این باشگاه در فدراسیون فوتبال ایران و نه در فیفا را برشمرد و گفت: از این کار چند هدف داشتیم از جمله اینکه نمی‌خواستیم عنصر دیگری وارد شکایت شود و علاقه مند بودم خط و مشی دفاعی طرف مقابل را بدانم تا در صورت ارجاع پرونده به مراجع بین المللی، دستمان پر باشد. می‌خواستیم با شکایت در داخل ایران، با هزینه اندک و سرعت زیاد به جمعبندی برسیم. هنوز هم باور بر این است که این پرونده به فیفا نرود و صرفاً اگر بحث طرح دعوا علیه باشگاه الریان مطرح شد، پرونده به فیفا برود.

منبع: مشرق نیوز

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها