|

فرهاد مجیدی مانعی برای بازگشت 3 استقلالی محبوب

فرهاد مجیدی در حالی هدایت استقلال رابر عهده گرفت که مدیران این باشگاه با ساکت الهامی هم برای سرمربیگری آبی‌ها به توافقاتی رسیده بودند.

لینک کوتاه کپی شد

فرهاد مجیدی در حالی هدایت استقلال رابر عهده گرفت که مدیران این باشگاه با ساکت الهامی هم برای سرمربیگری آبی‌ها به توافقاتی رسیده بودند.

 

فرهاد مجیدی در حالی هدایت استقلال رابر عهده گرفت که مدیران این باشگاه با ساکت الهامی هم برای سرمربیگری آبی‌ها به توافقاتی رسیده بودند. احمد مددی دیروز اعلام کرد که به پیشنهاد پیشکسوتان استقلال با ساکت الهامی مذاکره کرده است. اما آنچه که باعث شد تا برخی از اعضای هیات مدیره استقلال نسبت به ساکت الهامی دید مثبتی داشته باشند کادر فنی بود که سرمربی سابق تراکتور تصمیم داشت به کار بگیرد.

الهامی دو گزینه محبوب هواداران استقلال یعنی مجتبی جباری و سهراب بختیاری‌زاده را به عنوان دستیار خود انتخاب کرده بود. جباری حتی بعد از اینکه ساکت الهامی در نهایت رای کمتری در هیئت مدیره آورد دست به افشاگری علیه مجیدی زد و اعلام کرد او به دلیل موجی که در فضای مجازی ایجاد شده به نیمکت استقلال رسیده است.

اما الهامی برای سرپرستی استقلال هم آندو تیموریان را در نظر داشت. هافبک دفاعی مقتدر آبی‌ها که زمانی همراه با مجتبی جباری خط میانی رویایی استقلال را تشکیل داده بودند.

با این همه مدیران استقلال در نهایت فرهاد مجیدی و کادر فنی نه چندان استقلالی اش را به ساکت الهامی و دستیاران و سرپرست جذابش ترجیح داد. البته شکی نیست که مجیدی خودش از محبوبیت بالایی میان هواداران استقلال برخوردار است و مدیران این باشگاه ترجیح دادند نفر اول نیمکت‌شان یک چهره محبوب باشد.

منبع: صراط نیوز

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها