|

پرسپولیس به دنبال هفتمین برد در برابر صنعت نفت آبادان

شاگردان یحیی گل محمدی در حالی به مصاف حریف خود می‌روند که این روزها شرایط خوبی را تجربه می‌کنند و به دنبال هفتمین برد متوالی خود در لیگ…

لینک کوتاه کپی شد

شاگردان یحیی گل محمدی در حالی به مصاف حریف خود می‌روند که این روزها شرایط خوبی را تجربه می‌کنند و به دنبال هفتمین برد متوالی خود در لیگ بیستم هستند.

پرسپولیس در هفته هفدهم لیگ بیستم، امروز و از ساعت ۱۵ در آبادان به مصاف صنعت نفت خواهد رفت. سرخ‌پوشان تلاش می‌کنند با برد در این دیدار جایگاه خود را در صدر جدول حفظ کنند، این در حالی است که قرمزها با برد هفته گذشته خود برابر سایپا به رکورد ششمین برد متوالی در لیگ بیستم دست یافتند و در این دیدار تلاش می‌کنند این رکورد را بهبود ببخشند.

لک، گلر ثابت قرمزها

حامد لک گلر مطمئن قرمزها در طول نیم فصل اول بود و در نیم فصل دوم رقابت‌ها نیز کار فنی حساب ویژه‌ای روی وی خواهد کرد، بنابراین لک نیز در این دیدار مطمئناً فیکس است.

سید جلال و دیگران

سید جلال حسینی، محمد حسین کنعانی زادگان، سعید آقایی و مهدی شیری چهار مدافع قرمزها برابر شاگردان پور موسوی هستند، اطمینان کادر فنی به مدافعان تیم بیش از پیش شده و در بازی‌های اخیر آنها عملکرد بسیار خوبی در لیگ داشته‌اند، مدافعان پرسپولیس و به ویژه سید جلال حسینی علاوه بر انجام وظیفه خود در دفاع، در گلزنی برای تیم‌های حریف نیز موفق ظاهر شده‌اند.

کمربند میانی

هافبک‌های قرمزپوشان در بازی با صنعت نفت، میلاد سرلک، احمد نورالله‌ی، سیامک نعمتی و احسان پهلوان هستند، احمد نورالهی هافبک گلزن قرمزها باز هم تلاش می‌کند در این بازی گلزنی کرده و سه امتیاز مهم را برای تیمش کسب کند. گفتنی است این احتمال وجود دارد مهدی ترابی نیز از نیمه دوم وارد مسابقه شده و تیمش را همراهی کند.

مهاجمان

وحید امیری و امید عالیشاه مهاجمان پرسپولیس در بازی با تیم آبادانی هستند، بنا به تصمیم کادر فنی پرسپولیس آنها ۲-۴-۴ بازی خواهند کرد، در کنار دو مهاجم پرسپولیس، مهدی عبدی دیگر مهاجم آماده قرمزها می‌تواند در نیمه دوم برای کمک به خط حمله این تیم وارد زمین شود.

منبع:ایمنا

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها