|

فرشاد فرجی به پرسپولیس ایران پیوست

فرشاد فرجی سرانجام پس از کش و قوس های فراوان توانست از شهر خودرو به پرسپولیس بپیوندد.

لینک کوتاه کپی شد

فرشاد فرجی سرانجام پس از کش و قوس های فراوان توانست از شهر خودرو به پرسپولیس بپیوندد. فرشاد فرجی، مدافع تیم فوتبال شهرخودرو با قراردادی دو و نیم ساله به تیم پرسپولیس پیوست. فرجی که در نیم فصل اول عملکرد خوبی در تیم شهرخودرو داشت با وجود مخالفت سید مهدی رحمتی توانست از این تیم جدا و راهی سرخپوشان پایتخت شود. فرجی به جز شهرخودرو سابقه بازی در تیم‌های نساجی، خونه به خونه، سایپا، صنعت نفت و راه‌آهن را دارد.

بیوگرافی کامل فرشاد فرجی

فرشاد فرجی بازیکن مازندرانی متولد سال ۷۳ است . این بازیکن با ۱۸۴ سانتی متر قد از بوکس ورزش را شروع کرد سپس بعنوان مدافع از پرسپولیس قائم شهر پا به توپ شد و حالا از سرخیو راموس بعنوان الگو یاد می کند. جالب است بدانید فرشاد فرجی علاقه جدی به بوکس دارد. وی  از پنج سالگی بصورت جدی رشته کیک بوکسینگ را انتخاب کرد و به مدت ۹ سال ادامه داد اما به قول خود زمانی که فهمید جایی برای پیشرفت ندارد دیگر ادامه نداد

نکته جالب دیگر اینکه فرشاد فرجی سابقه پوشیدن پیراهن پرسپولیس را در کارنامه خود دارد. وی در سال ۱۳۸۷ وقتی ۱۴ ساله بود در تیم فوتبال جوانان پرسپولیس قائمشهر تست داد و بصورت جدی کارش را شروع کرد سپس وارد امید های این تیم شد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی