|

منصوریان: مسیر همواری داریم / تا آخرش هستم

سرمربی جدید تیم آلومینیوم اراک در مراسم معارفه‌اش خطاب به هواداران صحبت کرد.

لینک کوتاه کپی شد

علیرضا منصوریان در مراسم معارفه به عنوان سرمربی جدید تیم آلومینیوم اراک اظهار داشت: عرض سلام به تمام طرفداران، از همه شما تشکر میکنم. برایم جذاب و جالب بود. دست یکایک شما را می‌بوسم. از هیات مدیره باشگاه، استانداری محترم، از رئیس و مدیرعامل کارخانه محترم و از اینکه این مسئولیت سخت و دشوار را به من محول کردید کمال تشکر را دارم. از اینکه در این شرایط سخت کرونا افتخار دادید و بنده نوازی کردید که به ورزشگاه آمدید، شاید اولین معارفه‌ای بوده که بعد از استقلال به این شکل داشتم. 

او اضافه کرد: از رسول عزیز(خطیبی) تشکر می‌کنم که زحمت زیادی برای این تیم کشید و امتیازات خیلی کافی را به دست آورد. ما مسیر همواری را داریم اما در دو هفته گذشته یکسری اتفاقات افتاد و نتایج قابل قبول هواداران و خود بازیکنان نبود. روزهای سختی را کنار هم می‌گذرانیم که آن را به روزهای خوب تبدیل کنیم و همینطور ما روزهای سخت خواهیم داشت. یک محل گذری را برای این بازیکنان بگذارید که بتوانند به لیگ برتر برگردند و شرایط ایده آل را رقم بزنند.

منصوریان بیان داشت: خداراشکر بخشی از بازیکنانی که دوست داشتم در تیم خودم بازی کنند الان رو به روی من نشسته‌اند. همانطور که اساتید فرمودند دست به دست هم بدهیم و این روزها را بگذرانیم. خوشحالم که استان مرکزی در لیگ برتر نماینده دارد. با استاندار، هیات مدیره و مسئولان کارخانه صحبت کردم که تمام قد از بازیکنان حمایت کردند و امیدوارم که بتوانیم در کنار هم به ثبات کلی برسیم و کسی نیستم که دست یاعلی بدهیم و قطع کنم، تا آخرش هستم.

خبر های داغ

فیلم بازداشت میلاد حاتمی و تحویل به پلیس ایران

ماجرای دستگیری و استرداد میلاد حاتمی چیست؟

میلاد حاتمی ۱ و پویان مختاری روزی ۲ میلیارد درآمد دارند!

سعدالله امیرشقاقی و پسرش مونتیگو مافیا سایت شرط بندی کیستند؟

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها