|

بازیکنان سابق استقلال کجا رفتند؟

قلعه نویی شعبه ۲ استقلال را افتتاح کرد!

گل‌گهر در یک فصل گذشته بازیکنانی با سابقه حضور در تیم استقلال را به خدمت گرفته است.

لینک کوتاه کپی شد

دیروز (پنج‌شنبه)، فرشید باقری با عقد قراردادی یک و نیم ساله به تیم گل‌گهر سیرجان پیوست و شاگرد امیر قلعه‌نویی در این تیم شد.

پیوستن فرشید باقری به گل‌گهر باعث شد تا جمع استقلالی‌هایی که به گل‌گهر پیوستند بیش از پیش شوند. البته در این مسیر، حضور امیر قلعه‌نویی را در گل‌گهر نباید بی‌تاثیر دانست و با وجود سرمربی گل‌گهر بسیاری از خروجی‌های باشگاه استقلال به تیم گل‌گهر پیوستند.

گادوین منشا، بهنام برزای و آرمین سهرابیان، بازیکنانی بودند که سابقه بازی در تیم استقلال را داشتند و به تیم گل‌گهر پیوستند. منشا پس از حضور نیم فصله خود در استقلال راهی تیم عجمان شد و بعد از آن در دوره مجید جلالی در نیم فصل دوم لیگ نوزدهم، به تیم گل‌گهر پیوست. همچنین سهرابیان فصل پیش از سایپا به گل‌گهر پیوست و بهنام برزای دو فصل پیش از تیم شهر خودرو راهی این تیم سیرجانی شد.

اما در این فصل و با حضور امیر قلعه‌نویی سیر انتقال بازیکنان استقلال به گل‌گهر به شکل قابل توجهی افزایش پیدا کرد. میلاد زکی‌پور و محسن کریمی بازیکنانی بودند که در شروع فصل جدید به گل‌گهر پیوستند. در ادامه مرتضی تبریزی با رفع مصدومتیش، با مسئولان استقلال به توافق نرسید و در ادامه به جمع شاگردان امیر قلعه‌نویی ملحق شد.

آخرین خرید گل‌گهر از باشگاه استقلال، فرشید باقری بود که پس از جدایی از جمع آبی‌پوشان پایتخت به تیم گل‌گهر ملحق شد. پیوستن باقری به گل‌گهر باعث شد تا تعداد بازیکنانی که از استقلال به گل‌گهر پیوستند به عدد ۴ برسد و اتفاق جالبی را در نقل و انتقالات زمستانه لیگ برتر رقم بزند.

 

منبع: فرارو

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها