|

مدیر عامل فولاد از حق استقلال هم دفاع کرد | مدیران استقلال در خواب خرگوشی!

مدیران استقلال که هنوز نسبت به تمدید قرارداد بازیکنان تیمشان اقدامی نکرده اند

لینک کوتاه کپی شد

در حالی که به شروع مسابقات لیگ قهرمانان آسیا نزدیک می شویم، شاهد عملکرد منفعل بخش بین الملل باشگاه استقلال نسبت به اتفاقات پیش روی این باشگاه و صحنه آرایی عربستانی ها و AFC هستیم و این در حالیست که مدیرعامل فولاد خوزستان به طور قاطع در مقابل برخی از اتفاقات بدیهی که یک مدیر می بایست از حق تیمش دفاع کند، موضع گرفت.

مدیران استقلال که هنوز نسبت به تمدید قرارداد بازیکنان تیمشان اقدامی نکرده اند، از همین حالا در را برای خروج چند ستاره این تیم در پایان فصل باز گذاشته اند و هیچ اقدام عملی در راستای تمدید قرارداد بازیکنان این تیم شاهد نیستیم.

به نظر می رسد آنها که در نقل و انتقالات ضعیف ظاهر شدند و با تعلل خود از جذب امین قاسمی نژاد نیز عاجز بودند،خط و مشی مشخصی را برای فصل بعد استقلال و عملکرد ضعیف در نقل و انتقالات تابستانی از همین حالا ترسیم کرده اند.

مدیران دست نشانده استقلال که گوش به فرمان مقام عظمای وزارت هستند، حتی در خصوص اعتراض به ناامنی شهرهای مختلف عربستان نیز اعتراض نکردند تا مشخص شود، تمامی فعالیت های آنها در سالهای اخیر یک شوی تبلیغاتی به منظور ریب افکار عمومی بیش نبوده است.

photo_2021-04-02_02-23-46-868x1024

 

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    من یه استقلالی متعصب هستم و از مدیر عامل محترم باشگاه فولاد خوزستان آقای آذری بی نهایت سپاسگزاری می‌کنم چون در هرصورت حرف حق را میگویند این آقا به نظر من یه مدیر کار بلد و آگاه می باشند

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها