|

تمدید محرومیت آل کثیر و یا آماده سازی برای بازگشت؟

محرومیت وی فقط شامل حضور در تمرینات گروهی و تیمی می ‌شده است.

لینک کوتاه کپی شد

 سرانجام ماه های دور از خانه عیسی فردا به پایان می رسد گرچه بسیاری از حاشیه سازان در تلاش بودند که محرومیت را تداوم بخشند و با انتشار تصاویری از تمرینات فردی آل کثیر خواهان ادامه این محرومیت بودند غافل از اینکه طبق ماده ۱۷ آیین‌نامه انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا، محرومیت عیسی آل‌کثیر شامل تمرینات انفرادی نمی ‌شد.

وی می‌توانسته در هر زمان و مکانی، تمرینات انفرادی اش را انجام دهد و محرومیت وی فقط شامل حضور در تمرینات گروهی و تیمی می ‌شده است. بر اساس این ماده، بازیکنی مثل آل‌کثیر حتی این امکان را دارد تا با یک تیم فوتبال آماتوری که به صورت رسمی در فدراسیون فوتبال ثبت نشده است تمرین کند.

به هر جهت محرومیت عیسی آل کثیر فردا به پایان میرسد و بااینکه برای بازی پرسپولیس مقابل شهرخودرو ممنوعیتی برای عیسی وجود ندارد اما همچنان به دلیل اماده نبودن احتمالا وی در ترکیب مقابل شهرخودرو قرار داده نمیشود.

بنابر دیدگاه شفقنا ورزشی، بنظر می آید گل‌محمدی از آل کثیر حداقل تا ۱۰ روز استفاده نخواهد کرد و احتمالا شروع مجدد عیسی در بازی های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا باشد. بنابراین به نظر نمی رسد آل کثیر برای پرسپولیس در مشهد بازی کند.

منبع:شفقنا ورزشی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها