|

بررسی ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر الوحده امارات

شاگردان یحیی گل محمدی امروز در اولین گام در لیگ قهرمانان آسیا در هند به مصاف الوحده امارات خواهند رفت.

لینک کوتاه کپی شد

شاگردان یحیی گل محمدی امروز در اولین گام در لیگ قهرمانان آسیا در هند به مصاف الوحده امارات خواهند رفت.

پرسپولیس در اولین دیدار لیگ قهرمانان آسیا، امروز و از ساعت ۱۹ در گوای هند به مصاف الوحده امارات خواهد رفت. سرخ‌پوشان تلاش می‌کنند همانند فصل گذشته لیگ قهرمانان عملکرد خوبی را از خود نشان دهند و جز مدعیان اصلی قهرمانی در این رقابت‌ها باشند. این در حالی است که روزهای اخیر قرمزها حواشی زیادی را در سفر خود به هند تجربه کردند و به دلیل احتمال ابتلای کاروان این تیم به بیماری کرونا در خطر حذف از لیگ قهرمانان قرار داشتند.

لک، گلر ثابت قرمزها

حامد لک که بهترین گلر لیگ قهرمانان در فصل گذشته رقابت‌ها لقب گرفت، در طول فصل لیگ برتر نیز مطمئن نشان داده است، کادر فنی روی عملکرد وی حساب ویژه‌ای خواهد کرد بنابراین در این دیدار مطمئناً فیکس است.

سید جلال و دیگران

سید جلال حسینی، محمد حسین کنعانی زادگان، سیامک نعمتی و علی شجاعی چهار مدافع قرمزها برابر تیم اماراتی هستند، اطمینان کادر فنی به مدافعان تیم بیش از پیش است و در بازی‌های اخیر آنها در لیگ برتر کشور عملکرد بسیار خوبی داشته‌اند. مدافعان پرسپولیس علاوه بر انجام وظیفه خود در دفاع، در گلزنی برای تیم شأن موفق ظاهر شده‌اند و باید دید در لیگ قهرمانان نیز چه عملکردی خواهند داشت. گفتنی است به دلیل غیبت فرشاد فرجی و سعید آقایی در اردوی تیم سیامک نعمتی به پست دفاع راست خواهد آمد و شجاعی فیکس خواهد شد.

کمربند میانی

هافبک‌های قرمزپوشان در بازی با الوحده، میلاد سرلک، احمد نورالله‌ی، مهدی ترابی و احسان پهلوان هستند. به نظر می‌رسد تغییرات زیادی را در خط میانی قرمزها نخواهیم دید و یحیی و همکارانش به این بازیکنان اعتماد کافی دارند.

مهاجمان

شهریار مغانلو و وحید امیری مهاجمان پرسپولیس در بازی با حریف هستند، بنا بر تصمیم کادر فنی پرسپولیس آنها ۲-۴-۴ بازی خواهند کرد، در کنار دو مهاجم پرسپولیس، مهدی عبدی و عیسی آل کثیر دیگر مهاجمان آماده قرمزها می‌توانند در نیمه دوم برای کمک به خط حمله این تیم وارد زمین شوند.

منبع:ایمنا

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها