|

لک به دنبال ثبت هفتمین کلین شیت خود در آسیا

حامد لک در دیدار با الریان برای دهمین بار در لیگ قهرمانان آسیا به میدان خواهد رفت.

لینک کوتاه کپی شد

حامد لک در دیدار با الریان برای دهمین بار در لیگ قهرمانان آسیا به میدان خواهد رفت. بعد از جدایی علیرضا بیرانوند در تابستان سال گذشته از جمع سرخ‌پوشان پایتخت یکی از دغدغه‌های اصلی کادر فنی این تیم پیدا کردن جانشینی مناسبی برای این دروازه‌بان در درون قفس توری این تیم بود. از همین رو حامد لک عنوان به عنوان جانشین بیرانوند انتخاب شد.

لک برای نخستین بار در دیدار پرسپولیس و التعاون در چارچوب هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا در فصل گذشته در درون دروازه این تیم قرار گرفت و موفق به ثبت کلین شیت شد و در ادامه مسابقات لک یکی از مهم‌ترین عوامل صعود پرسپولیس به فینال این رقابت‌ها بود. لک در ۸ بازی که در درون دروازه پرسپولیس قرار گرفت موفق به ثبت ۵ کلین شیت شد و درحالی ۴ بار قفل دروازه وی باز شد که او در جریان بازی گلی دریافت نکرد و تنها از روی نقطه پنالتی گل خورد. لک در پایان این رقابت‌ها به عنوان بهترین دروازه‌بان این فصل از رقابت‌ها نیز انتخاب شد.

با شروع مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در فصل جدید پرسپولیس در برابر الوحده امارات در حالی به برتری یک بر صفر رسید که حامد لک موفق به ثبت کلین شیت شد تا این دروازه‌بان در نهمین بازی خود در لیگ قهرمانان موفق به ثبت ششمین کلین شیت خود شود.

لک حالا در برابر الریان قطر درحالی در درون قفس توری پرسپولیس قرار خواهد گرفت که تعداد بازی‌های وی در لیگ قهرمانان در این بازی دو رقمی خواهد شد و لک حالا به فکر ثبت هفتمین کلین شیت خود در آسیا نیز می‌باشد.  

منبع : ایلنا

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها