|

موسوی: مجیدی شوک مثبتی به استقلال وارد کرد

​بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال معتقد است که حضور مجیدی به عنوان سرمربی آبی‌پوشان شوک مثبتی به این تیم وارد کرده است.

لینک کوتاه کپی شد

بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال معتقد است که حضور مجیدی به عنوان سرمربی آبی‌پوشان شوک مثبتی به این تیم وارد کرده و کیفیت فنی استقلال بالا رفته است.

علی موسوی در خصوص دومین پیروزی استقلال مقابل الشرطه در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: استقلال پس از برد پرگل و روحیه‌بخشی که مقابل الاهلی عربستان به دست آورد با شرایط خوبی به مصاف الشرطه رفت و توانست همان نمایش خوب بازی اول را مقابل حریف عراقی به تکرار کند و 3 امتیاز شیرین دیگری را کسب کند.

وی ادامه داد: بعد از اینکه در دقایق ابتدای الشرطه 10 نفره شد، بازیکنان استقلال واکنش خوبی به این موضوع نشان دادند و توانستند از این فرصت به نحو احسن استفاده کنند. بعضی اوقات ممکن است در چنین شرایطی بازی گره بخورد و حریف با یک بازی فشرده و بسته سعی در حفظ نتیجه داشته باشد اما آبی‌پوشان به درستی از تمام فضای زمین استفاده کردند و از هر دو جناح سعی کردند به دروازه الشرطه نزدیک شوند و موقعیت گل ایجاد کنند.

بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال با اشاره به تاثیر فرهاد مجیدی در نتایج خوب آبی‌پوشان عنوان کرد: استقلال پیش از آمدن مجیدی هم نتایج بدی نگرفته بود اما بعد از تغییر کادرفنی، شوک مثبتی به تیم وارد شد و شکل بازی بازیکنان تغییر کرد و کیفیت فنی تیم بالاتر رفت. اوج تغییرات مثبت در تیم را هم ما در دو بازی آسیایی مقابل الاهلی و الشرطه دیدیم.

موسوی درباره دیدار بعدی استقلال مقابل الدحیل قطر خاطرنشان کرد: بازی استقلال با نماینده قطر سخت‌ترین و کلیدی‌ترین بازی فصل آبی‌پوشان است. اگر شاگردان مجیدی بتوانند حداقل از الدحیل 2 امتیاز بگیرند می‌توانند هم رقیب اصلی‌شان را متوقف کنند و هم این فرصت را دارند که در بازی‌های بعدی با الاهلی و الشرطه با کسب نتایج دلخواه صدرنشینی‌شان را قطعی کنند. البته به عقیده من بازیکنان استقلال توانایی شکست الدحیل را هم دارند و من امیدوارم که روند خوبشان را در سومین بازی آسیایی‌شان هم ادامه دهند.

منبع:تسنیم

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها