|

پاشازاده: با این رزومه اگر در اروپا باشم باید در بهترین تیم‎‌ها سرمربیگری کنم

سرمربی تیم چوکا تالش به سوالی که طی ماه‌های اخیر پیرامون فعالیتش مطرح شه، پاسخ داد: چرا پاشازاده زیاد تیم عوض می‌کند؟

لینک کوتاه کپی شد

مهدی پاشازاده درباره شانس صعود استقلال از دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا گفت: امیدوارم که این اتفاق بیفتد چون به هر حال یک مقدار شرایط سخت شد، صعود دست خودمان بود و می‌توانستیم که از بازی با الدحیل با شکست نخوردن، هوش بالاتری به خرج می‌دادیم. بعضی اوقات شما تیم‌های مدعی را نباید شکست بدهید بلکه نباید از انها شکست بخورید. چون الدحیل مدعی بود، وقتی شکست نخورید از کنار به آنها نگاه می‌کنید اما وقتی شکست بخورید باید از پایین به بالا نگاه کنید. به هر حال این فوتبال است و مشکلاتی که وجود داشت کار را یک مقدار خراب کرد.

پیشکسوت استقلال ادامه داد: هنوز شانس، داریم، هنوز چیزی به پایان نرسیده و امیدوارم که الشرطه را ببریم و اگر الدحیل و الاهلی به تساوی برسند ما صدرنشینی به دور بعدی می‌رویم که امیدوارم اینطور باشد تا دل هواداران شاد شود.

سرمربی چوکا تالش درخصوص شرایط تیمش گفت: شرایط روز به روز با هماهنگی مدیریت و کادرفنی بهتر می‌شود و کار می‌کنیم. خداراشکر یک پیروزی خیلی خوبی داشته و این خیلی برای ما اهمیت داشت که در کارهای دفاعی نمایشی داشته باشیم که گل نخوریم و این برای ما اهمیت زیادی داشت. حتی یک موقعیت خطرناک و ضربه به چارچوب به حریف ندادیم که این در تاکتیک دفاعی مهم بود. دو گل به ثمر رساندیم و در کل بچه‌ها خوب بازی کردند که به آنها خسته نباشید می‌گویم.

پاشازاده درباره اینکه وضعیت تیم ماشین سازی را پیگیری می‌کند یا خیر، گفت: به مدت دو هفته در این تیم حضور داشتم و الان سرمربی چوکا هستم. پیگیر شرایط آنها نیستم و ماشین سازی را به عنوان یک تیم قدیمی دوست دارم اما شرایط اصلا برای همکاری خوب و فراهم نبود.

سرمربی چوکا درباره تعویض تیم‌های تحت هدایتش طی فصول اخیر، گفت: سوال خوبی است، من اتفاقا به گوشم رسید که می‌گویند هر جا می‌روم پولم را تا ریال آخر دریافت می‌کنم. به شما می‌گویم که از نساجی 100 میلیون طلب دارم و شکایت نکرده‌ام، از شهرداری ماهشهر، آلومینیوم اراک، شاهین بوشهر و همینطور ماشین سازی هم طلب دارم که از هیچکدام شکایتی نکرده‌ام. موضوع این است که وقتی قرار باشد همکاری را آغاز کنم می‌گویم که به من دروغ نگویید، رزومه من مشخص است و اگر تیم دارم، اینطور نیست که به به و چه چه کنم، خداراشکر مثل بعضی‌ها هم نیستم که هر جا پول باشد به دنبال سرمربیگری باشم،‌ اتفاقا به تیم‌های می‌روم که بضاعت کمی دارند. این دلیل نمی‌شود که چیزی کم بگذارم و حرفی که میزنم را انجام می‌دهم. من اگر از جایی جدا شده‌ام فقط به این خاطر است که قول‌ها و وعده‌ها عملی نشده است هر چند کم باشد. 

پاشازاده گفت: آدم باید برای حرفش ارزش قائل شود و وقتی حرفی گفته می‌شود، عملی شود، وقتی عملی نمی‌شود و دروغگویی می‌بینم و یا در مورد وضعیت بازیکن حرف راست را نمی‌گویند باید با دست خالی چه کاری انجام بدهم؟ آن زمان بحث آبروی من در میان است. رزومه‌ام مشخص است، من با این رزومه که شش تیم را بالا آورده‌ام در هر کشور اروپایی بودم بهترین تیم‌ها را به من می‌دادند. چون رابطه ندارم و از دروغ متنفرم اما وضعیت اینطور است. من هم از عوض کردن تیم رضایت ندارم و دوست دارم مثل هر سرمربی دیگر در یک تیم برای چند فصل باشیم و برنامه‌ها را پیش ببریم. اگر کار بد باشد مشخص است ولی یک بازیکن ماشین سازی گفته بود با سرمربیان بزرگی کار کرده ولی وقتی من آنجا فقط برای چند هفته حضور داشتم، نکات زیادی را یاد گرفته است. این برای من اهمیت دارم و اینکه چند نفر دیگر چه بگویند و چه بنویسند اهمیتی ندارد؛ درک و شعور یکسری همین اندازه است و اهمیتی ندارد چون روی کار خودم تمرکز دارم.

منبع:ایلنا

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها