|

هنوز مکان تقابل تیم‌های ایرانی و عربستانی مشخص نیست

رییس فدراسیون فوتبال عربستان: در مکان مناسب با استقلال و تراکتور بازی می‌کنیم

در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، تیم استقلال ایران باید به مصاف الهلال عربستان برود و تراکتور هم حریف النصر است.

لینک کوتاه کپی شد

طبق اعلام قبلی کنفدراسیون آسیا، استقلال باید در تهران میزبان الهلال باشد و تراکتور به عربستان برود، با وجود این، هنوز صحبت‌هایی در مورد احتمال تغییر نحوه و زمان برگزاری مسابقات مرحله یک هشتم و یک چهارم نهایی وجود دارد.

در روزهای گذشته برخی از رسانه‌های سعودی از تلاش فدراسیون فوتبال این کشور برای گرفتن میزبانی مراحل نهایی لیگ قهرمانان و انجام مسابقات به صورت متمرکز خبر دادند. از سوی دیگر، مدیران تیم استقلال هم اعلام کردند اقداماتی را برای گرفتن میزبانی دیدار با الهلال و حفظ حق میزبانی انجام داده‌اند.

یاسر المسحل رئیس فدراسیون فوتبال عربستان در تازه‌ترین گفتگوی خود اعلام کرد که کنفدراسیون فوتبال آسیا هنوز تصمیمی برای تقابل نمایندگان ایران و عربستان نگرفته است.

یاسر در مصاحبه با برنامه تلویزیونی دوری مع الولید گفت: فدراسیون فوتبال (عربستان) از النصر و الهلال حمایت می‌کند ولی تاکنون مکان بازی‌های این دو تیم مقابل باشگاه‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا مشخص نشده است. با تمام قدرت از آنچه که به نفع الهلال و النصر است حمایت می‌کنیم.

رئیس فدراسیون فوتبال عربستان با بیان اینکه اطمینان دارد الهلال و النصر در مکان‌های مناسب با استقلال و تراکتور بازی می‌کنند، گفت: AFC همیشه برای مسابقات الهلال و النصر زمین‌های بی طرف را انتخاب می‌کرد. در تصمیم گیری مناسب برای بازی‌های الهلال و النصر در لیگ قهرمانان اطمینان داریم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها