|

بردیا سعادت ستاره ایران مقابل صربستان در لیگ ملتهای والیبال کیست؟+ بیوگرافی

bardia saadat

بردیا سعادت در مصاف ایران و صربستان در لیگ ملتهای والیبال عملکرد درخشانی داشت

لینک کوتاه کپی شد

درخشش بردیا سعادت پشت خط زن جوان تیم‌های والیبال ایران مقابل بلغارستان با واکنش متفاوت کاربران شبکه‌های اجتماعی مواجه شده است.

واکنش کاربران فضای مجازی به درخشش بازیکن جوان تیم‌های والیبال ایران:

2623129_234

2623133_138

2623137_215

2623135_261

2623134_548

درخشش بردیا سعادت در صربستان

این والیبالیست که در ابتدای فصل با وجود داشتن 17 سال سن ترجیح داد لژیونر شود و به تیم نیش صربستان پیوست، در ماههای اخیر نمایشی فوق العاده و فراتر از تصور در این تیم داشت. این بازیکن اهل ارومیه که در پست پشت خط زن بازی می کند، در اکثر مسابقات ستاره تیمش بود و حتی در تعدادی از بازی ها بیش از 30 امتیاز کسب کرد.

بردیا سعادت چگونه به مودنا پیوست؟

بردیا سعادت اعجوبه والیبال ایران که به لحاظ قدرت پرش با نیشیدای ژاپنی برابری می‌کند درباره عقد قرارداد با مودنای ایتالیا گفت: از اول هدف من راهیابی به لیگ ایتالیا بود و نهایت تلاش خودم را در صربستان به کار گرفتم تا اینکه چند روز پیش مدیر برنامه هایم درباره پیشنهاد مودنا با من صحبت کرد و در نهایت کارمان به عقد قرار داد رسید.

او در ادامه گفت: بسیار خوشحال هستم که به یکی از اهداف مهم زندگی ورزشی ام رسیده ام، ولی این تازه آغاز راهی بزرگ است که برای رسیدن به مقصد باید بیشتر تلاش کنم. لیگ ایتالیا به قول معروف آخر دنیای والیبال است و باید تا پایان دوام آورد و آن را پیمود.

bardia saadat

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها