|

زینب صحافی دختر طرفدار پرسپولیس کیست؟

هواداران پرسپولیس، زینب صحافی را با صفحه پر بیننده‌اش در اینستاگرام و البته با بازداشت‌های مکرر در ورزشگاه آزادی می‌شناسند.

لینک کوتاه کپی شد

زینب صحافی (دختر پرسپولیسی) یکی از دختران هوادار و دو آتیشه پرسپولیس بوده که به دلیل شور و علاقه ای که به این تیم دارد مورد توجه رسانه های کشورمان به خصوص هواداران فوتبال قرار گرفته است

با توجه به ممنوعیت حضور بانوان در ورزشگاه ها این دختر به دلیل عشق و علاقه‌ای که به فوتبال و پرسپولیس دارد تمام تلاش خود را می‌کند که وارد استادیوم شده و تیم مورد علاقه خود را تشویق کند.

هوادار دو آتیشه پرسپولیس

با گریم مردانه و گذاشتن ریش و سبیل تا حالا چند بار موفق شده به استادیوم رفته و پرسپولیس را از نزدیک تشویق کند او با بازیکنان پرسپولیس و همچنین پیشکسوتان این تیم عکس ها و سلفی های مختلفی را گرفته است که نشان دهنده علاقه بسیار فراوان او به فوتبال است.

ماجرای اخراج زینب صحافی از ترکیه

زینب صحافی دختر پرسپولیسی که با جامه مبدل مردانه برای دیدن بازی‌های این تیم به ورزشگاه‌ها می‌رفت و مدتی بود به ترکیه پناهنده شده‌بود، به‌همراه لیلی فرجی، اسماعیل فتاحی و محمد پوراکبری کرمانی؛ سه پناهنده ایرانی دیگر به‌اتهام شرکت در تجمع گروه‌های ترکیه علیه خروج این کشور از پیمان منع خشونت علیه زنان، در آستانه اخراج از ترکیه به ایران قرار گرفته‌اند.
 
تیتر برتر نوشت: سه نفر از آن‌ها، یعنی زینب صحافی (معروف به «زینب پرسپولیسی»)، لیلی فرجی و محمد پوراکبری در ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ (۲۰ مارچ ۲۰۲۱) در تظاهرات اعتراضی خروج ترکیه از «معاهده منع خشونت علیه زنان» شرکت داشتند و اسماعیل فتاحی، فعال حقوق کارگری که در پی بازداشت آن‌ها، به بازداشتگاه امنیت شهر «دنیزلی» مراجعه کرده بود، همان‌جا بازداشت شد.

حالا وکیل هر چهار پناه‌جو، «بوسه برگامالی» به «ایران‌وایر» خبر داد که اعتراض خود را نسبت به بازداشت، ادامه نگه‌داری آن‌ها در کمپ دیپورت و حکم اخراج از خاک این کشور به ثبت رسانده است.

در عین‌حال، هفدهم فروردین ۱۴۰۰ جمعی از کنش‌گران در شهر دنیزلی، در اعتراض به بازداشت و حکم اخراج این چهار نفر، تجمعی برگزار کردند.

گفتنی است؛ فردای روز بازداشت، هر چهار پناه‌جوی ایرانی به کمپ دیپورت شهر «آیدین» منتقل شدند و حکم اخراج از خاک ترکیه را دریافت کردند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • عشق فقط پرسپلیس ♥️♥️♥️ ارسالی در

    مگه زن ها چه مشکلی دارن که نباید برن ورزشگاه تیم موردعلاقه خودشون تشویق کنن این خیلی مسخره است این کار درست نیست تو این چند سال بخاطر همین موضوع خیلی از حق درختر هایی که عاشق فوتبال بودند نابود شده
    این قانون خیلی مسخرای است که میگین دختر ها حق ورود به ورزشگاه ندارن

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی