|

حواشی دربی؛

یحیی در رویای رسیدن به اولین دوگانه قهرمانی

سرمربی سرخ‌پوشان پایتخت پس از پایان شهرآورد و شکست در ضربات پنالتی، به بازیکنان و اعضای کادرفنی استقلال تبریک گفت.

لینک کوتاه کپی شد

یحیی گل‌محمدی در رویای رسیدن به اولین دوگانه قهرمانی خود با پرسپولیس در لیگ برتر و جام حذفی، تیمش را وارد میدان شهرآورد کرد تا بتوانند سرخ‌پوشان با عبور از استقلال، گامی بلندی در مسیر رسیدن به جام قهرمانی بردارند و در فاصله دو قدمی جام قرار گیرند؛ اما اصلا پرسپولیس در داربی، طراوت همیشگی‌اش را نداشت و شاید نمایش خوب بازیکنان استقلال مضاف بر علت شد تا آن‌ها شب خوبی را سپری نکنند.

به گزارش «شایانیوز»، نکته جالب‌توجه در طول ۱۲۰ دقیقه آن بود که بازیکنان پرسپولیس هیچ شوت در چارچوبی نداشتند تا حسین حسینی شب آرامی را در درون دروازه استقلال سپری کند و برخلاف همتای خود در پرسپولیس که چند موقعیت آبی‌ها را مهار کرد، بدون هیچ مهار در طول مسابقه مهیای حضور در ضیافت پنالتی‌ها شود.

اما در پنالتی‌ها، حسینی مرد اول میدان شد و توانست حساس‌ترین پنالتی مسابقه را از مهدی عبدی بگیرد و مسیر توپ مهاجم پرسپولیس را درست تشخیص داد تا استقلال برنده این مسابقه حساس و حیثیتی شود.

جالب آن‌که پس از پایان مسابقه و در حالی‌که بازیکنان استقلال مشغول جشن پیروزی بودند، یحیی گل‌محمدی خوش و بش ویژه‌ای با حسین حسینی داشت و به او بابت نمایش خوبی داشت، خداقوت و خسته نباشید گفت.

منبع: اقتصاد 24

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها