|

نگرانی شدید یحیی از سپاهان در آستانه بازی با استقلال

سپاهان

قدرت بیش از حد سپاهان و خریدهای فوق العاده طلایی پوشان در این فصل حسابی ذهن یحیی را درگیر کرده است.

لینک کوتاه کپی شد

یحیی گل محمدی و پرسپولیس مهیا می‌شوند تا در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف استقلال تاجیکستان بروند. این دیدار شاید روی کاغذ بازی چندان سختی برای پرسپولیس، تیمی که فینالیست رقابت‌های لیگ قهرمانان بوده نباشد، ولی تیمی که موفق به شکست دادن الهلال عربستان در مرحله گروهی شده، توانایی شگفت زده کردن پرسپولیس را هم می‌تواند داشته باشد.

به گزارش «شایانیوز»، به غیر از مساله این بازی حساس، این روز‌ها ذهن یحیی گل محمدی نگران یک مساله دیگر هم است: خریدن مهاجم خارجی. مشخصا او در هر دو گفت و گوی اخیری که داشته خواسته فدراسیون، حداقل شانس خرید یک بازیکن خارجی را به این تیم بدهد تا بتواند در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا با قدرت بیشتری ظاهر شود. ناگفته پیداست که موفقیت در آسیا یکی از دلایل اصلی یحیی گل محمدی برای داشتن خرید خارجی است، ولی مساله چیزی دیگری هم هست.

پرسپولیس و یحیی گل محمدی نگران قدرتمندتر شدن سپاهان هم هستند؛ تیمی که فصل پیش تا هفته آخر پا به پای پرسپولیس برای قهرمانی می‌جنگید در این فصل با تمدید و خرید‌هایی که داشته تبدیل به رقیبی سرسخت برای پرسپولیس در راه قهرمانی شده است. در واقع شاید اصرار یحیی با وجود داشتن سه مهاجم نسبتا خوب در ترکیب پرسپولیس بر خریدن یک مهاجم خوب خارجی، دلیلش قدرت بیش از اندازه سپاهان باشد.

محرم نویدکیا در این فصل در همه خطوط بازیکنان بی نظیری را دارد؛ او زوج پورقاز – ولسیانی را در خط دفاعی، سروش رفیعی – مسعود ریگی را در خط میانی و سجاد شهباززاده – شهریار مغانلو را در خط حمله دارد. همین اسامی برای قهرمان شدن یک تیم کافی است، ولی واقعیت این است که این‌ها بخشی از بازیکنان با کیفیتی است که سپاهان در اختیار دارد و چندین مهره تاثیرگذار دیگر هم با پیراهن زرد سپاهان، تهدیدی برای سایر تیم‌های لیگ برتری محسوب می‌شوند.

شاید تنها پستی که سپاهان تا به حال نتوانسته در آن خوب عمل کند، دروازه بانی است که اتفاقات رخ داده بین رشید مظاهری و استقلال، می‌تواند منجر به رفع نگرانی سپاهان در این پست هم شود. حال مشخصا، یحیی گل محمدی و پرسپولیس به دلیل رقابت با سپاهان و رسیدن به ششمین قهرمانی پیاپی هم که شده اصرار کرده، می‌کنند و خواهند کرد تا هر طور شده مجوز خرید یک مهاجم خارجی که به سیستم بازی پرسپولیس بخورد را به دست بیاورند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها