|

خیال یحیی راحت شد؛ ممنوعیت پرواز این بازیکن لغو شد

میلاد سرلک

خبر خوش برای هواداران پرسپولیس مجوز پزشک معالج میلاد سرلک برای سفر هوایی این بازیکن به کشور تاجیکستان است.

لینک کوتاه کپی شد

هافبک ملی پوش پرسپولیس با وجود عدم سفر همراه تیم ملی به کشور قطر (برای دیدار با تیم ملی عراق) در تهران در تمرینات گروهی تیم باشگاهی خودش حاضر شد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبرورزشی، با این وجود میلاد سرلک به توصیه پزشک معالج خود و تیم پزشکی تیم ملی ایران حق نداشت سوار هواپیما شود. در همین ارتباط امین نوروزی مدیر پزشکی تیم های ملی توضیح داد: «گروه پزشکی به وضعیت میلاد سرلک هم که در بازی با سوریه دچار مصدومیت شده بود بلافاصله رسیدگی کردند و به این نتیجه رسیدید که با توجه به مصدومیت در ناحیه سر این بازیکن تیم ملی را در سفر به قطر همراهی نکند.»

با توجه به مصدومیت و وضعیت مبهم کمال کامیابی نیا و جدایی احمد نوراللهی از پرسپولیس، مصدومیت جدید میلاد سرلک و منع پرواز هوایی از سوی پزشکان، نگرانی یحیی گل‌محمدی را به همراه داشت.

نباید فراموش کرد رضا اسدی هافبک دفاعی تازه وارد پرسپولیس به رغم اعتقاد فراوان گل محمدی به سبک بازی اش هنوز از آمادگی لازم برای حضور در ترکیب اصلی پرسپولیس برخوردار نیست. همچنین محمد شریفی هم بازیکن جوانی است که شاید نتواند در بازی حساس با استقلال تاجیکستان آن هم در چمن مصنوعی برای تیمش به میدان برود.

در چنین وضعیتی میلاد سرلک ملی پوش مهم‌ترین هافبک میانی یحیی گل محمدی در بازی حساس مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در تاجیکستان است. خبر خوش برای هواداران پرسپولیس مجوز پزشک معالج میلاد سرلک برای سفر هوایی این بازیکن به کشور تاجیکستان بود.

از آنجایی که ضربه خفیفی به مغز سر این هافبک ملی‌پوش در بازی با سوریه وارد شده بود، پزشکان تیم ملی تشخیص دادند او سوار هواپیما نشود و حالا ممنوعیت او از سفر هوایی لغو شده است. حالا یحیی گل‌محمدی با خیال راحت می‌تواند تیمش را با استفاده و محوریت شماره ۱۰ ملی‌پوش خود در خط میانی برابر استقلال تاجیکستان ارنج کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها