|

ساکت الهامی مسعود شجاعی را به نساجی می برد؟

مسعود شجاعی بازیکن فصل گذشته تراکتور که در دبی زندگی می کند چند روزی است که به تهران بازگشته است.

لینک کوتاه کپی شد

مسعود شجاعی در روزهای اخیر با چند تیم لیگ برتری مذاکره کرده است و به زودی به یکی از این تیم ها ملحق خواهد شد. به نظر می رسد یکی از تیم هایی که قصد به خدمت گیری مسعود شجاعی را دارد نساجی است.

ساکت الهامی سرمربی مسعود شجاعی در تراکتور در مصاحبه ای می گوید؛ «ما بیشتر بازیکنان فصل گذشته را حفظ کردیم که این خود کار بزرگی در نقل و انتقالات است. واقعیت این است که من قصد خرید بیشتری داشتم اما وقتی کیفیت جوان ها را در ترکیب تیم دیدم به آینده امیدوار شدم و شاید خریدها در همین جا متوقف شود. البته کریم اسلامی هم به جمع ما اضافه خواهد شد. یک بازیکن بزرگ هم مد نظر داریم که اگر شرایط مهیا شود به جمع ما اضافه خواهم شد. اما اجازه بدهید اکنون اسمی از او نبرم.»

همچنین ساکت الهامی پیشتر در مصاحبه ای گفته بود مسعود شجاعی یکی از بازیکنانی بود که در حضور او در راس کادر فنی تیم تراکتور نقش داشت.

البته طبیعی است شجاعی خواهان دیگر هم در بین تیم های لیگ برتری داشته باشد. او فصل گذشته و بعد از حضور رسول خطیبی در باشگاه تراکتور به خاطر اختلافاتی که با این مربی پیدا کرد به همراه اشکان دژاگه اردوی این تیم را ترک کرد و برخی تصور می کردند به همین بهانه از فوتبال خداحافظی کرده است. به نظر می رسد در چنین شرایطی مسعود شجاعی تصمیم گرفته بار دیگر به لیگ برتر بازگردد و فعلا نمی خواهد کفش ها را آویزان کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها