|

سپاهان مظاهری را نخواست؛ دروازه بان هافنهایم آلمان در راه ایران

کریستوفر نت

کادر فنی سپاهان که از ابتدا مظاهری را مد نظر نداشت مدتی است که شرایط یک دروازه‌بان اتریشی را زیر نظر گرفته اند.

لینک کوتاه کپی شد

 در شرایطی که رشید مظاهری با فسخ قرارداد در بازار حضور دارد و مدیران سپاهان می‌توانند در شرایط خوبی برای جذب این دروازه‌بان اقدام کنند، کادر فنی سپاهان که از ابتدا این دروازه‌بان را مد نظر نداشت، روی دیدگاه خود ایستاد و حالا مدتی است که شرایط یک دروازه‌بان اتریشی را زیر نظر گرفته است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه، این دروازه‌بان که سال‌ها سابقه حضور در فوتبال آلمان را دارد و 2 فصل گذشته در فوتبال یونان سپری کرده است، به نظر می‌رسد مذاکراتی جدی با باشگاه سپاهان داشته و ساعاتی پیش ضمن خداحافظی با خانواده خود و انتشار عکسی که قلب زرد نیز در آن دیده می‌شد، از ماجراجویی جدید خود پرده برداشت.

کریستوفر نت 190 سانتی‌متری و 31 ساله اهل اتریش است و  سابقه بازی در استریا وین، لوستناو، اف سی واکر اتریش، هافنهایم المان و پانتلیکوس یونان را در کارنامه دارد. این دروازه بان در ۲ فصل اخیر در سوپر لیگ یونان و باشگاه پانتلیکوس عضویت داشته و به عنوان دروازبان اول در فصل اخیر (۲۰۲۰-۲۰۲۱ ) ۲۹ بازی انجام داده که آمار خوبی برای یک دروازه‌بان به شمار می‌رود و نشان از آمادگی او دارد.

سپاهان یکی از موفق ترین تیم های پنجره نقل و انتقالات تابستانی بوده که با خرید بازیکنانی نظیر شهریار مغانلو، فرشاد احمدزاده، مسعود ریگی و تمدید با چند بازیکن شاخص، عملکرد بسیار خوبی در پیش فصل داشته و حالا با جذب یک دروازه‌بان این تیم کامل خواهد شد.

کریستوفر نت پیش از اینکه امروز با انتشار عکس‌هایی در صفحه اینستاگرامش از سفر به ایران خبر بدهد، با دنبال کردن صفحه رسمی باشگاه سپاهان و رحمان احمدی مربی گلرهای تیم و همینطور اضافه کردن قلب زرد رنگ به قسمت اطلاعاتش که با درخواست هواداران سپاهان انجام شد، نشان داده بود که حضورش در ایران جدی است و تنها اتفاقات عجیب و غریب نظیر فضای حاکم بر ایران می‌تواند کریستوفر نت را از عقد قرارداد منصرف کند و البته مسئولان سپاهان نیز بی شک شرایط جسمانی این دروازه بان را پیش از عقد قرارداد به طور کامل بررسی خواهند کرد.

01641959

نت به زودی وارد ایران می‌شود و باید دید چه زمانی به صورت رسمی با مدیران سپاهان به توافق می‌رسد و در تمرینات حاضر می‌شود. البته این دروازه‌بان اتریشی اصلا کار آسانی برای رسیدن به پیراهن شماره یک سپاهان ندارد و کادر فنی با زیر نظر گرفتن شرایط او و نیما میرزازاد و میزان آمادگی آنها در تمرینات، اقدام به انتخاب دروازه‌بان اصلی تیم خواهند کرد.

01641960

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها