|

یحیی بازی دوستانه را به ژنرال باخت

پرسپولیس - گل گهر

بازی تدارکاتی بین پرسپولیس و گل گهر سیرجان در نهایت با نتیجه دو بر یک به سود گل گهر سیرجان به پایان رسید.

لینک کوتاه کپی شد

آخرین بازی تدارکاتی تیم فوتبال پرسپولیس قبل از ادامه رقابت‌های لیگ قهرمانان ۲۰۲۱ آسیا با شکست شاگردان گل‌محمدی برابر گل گهر در ورزشگاه شهید کاظمی پایان یافت.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبرورزشی، تیم گل گهر با تمام بازیکنان خودش راهی این مسابقه شده بود و برای پرسپولیس، این بازی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بود چون فرصت دیگری برای رسیدن به هماهنگی قبل از تقابل با استقلال تاجیکستان وجود نداشت. این بازی جذاب و دیدنی در نیمه نخست با نتیجه یک بر صفر و با تک گل یونس شاکری با ضربه سر به سود تیم گل گهر به پایان رسید. در طول مسابقه، شاهد تقابل تاکتیکی جذابی بین دو مربی سرشناس فوتبال ایران بودیم. یحیی گل‌محمدی از بازیکنانش می‌خواست بازی منطقی را به نمایش بگذارند.

در نیمه دوم شرایط بازی تغییر کرد. پرسپولیس تهاجمی‌تر ظاهر شد و گل گهر نیز تغییر سیستم داد. در دقیقه ۶۱ مهدی عبدی روی تیزهوشی خود توانست گل تساوی را به به ثمر برساند.

پرسپولیس در ادامه بارها موفق شد برای خودش فرصت گلزنی ایجاد کند. ضربات کاشته‌ای در اطراف محوطه جریمه حریف به دست آورد و البته تعویض‌های یحیی گل‌محمدی هم باعث شد این تیم شرایط فنی بهتری را داشته باشد. در اواخر بازی بود که روی یک غافلگیری، گل گهر به گل رسید و بعد از این گل، پرسپولیس سراپا حمله شد تا گل خورده را جبران کند. این بازی تدارکاتی در نهایت با نتیجه دو بر یک به سود گل گهر سیرجان به پایان رسید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها